• 20100710

    Aston Bali resort & Spa...

    Har någon bott på det här hotellet? Vi är sugna på att åka dit på vår bröllopsresa :) Vi vill ha det lugnt och skönt på semestern, inget partyliv. Däremot vill vi åka på lite dagsturer å sånt men alltid återvända till hotellet.. Väldigt bekväma av oss hihi ;)Stranden är viktig! Tror ni det här hotellet skulle passa oss? Det passar absolut plånboken i alla fall hehe ;)

  • Svar på tråden Aston Bali resort & Spa...
  • lillalyckan

    Vi har inte bott där, men vi har bokat en vecka där!


  • lillalyckan

    15/12 åker vi, sen dagen innan julafton så åker vi vidare till Kuta där vi ska fira jul och nyår. Vi är ute efter att först vila och lyxa en vecka och sen blir det storstadliv, den perfekta bröllopsresan


  • bobods

    Vi har också bokat en vecka där! Vi åker 101010 men ska åka runt en vecka innan vi checkar in på Aston. Vi har bokat smekmånadssviten och smekmånadspaketet. Tycker vi fick mycket bra bemötande när vi bokade, de verkade trevliga och flexibla.

  • lillalyckan
    bobods skrev 2010-06-19 23:51:02 följande:
    Vi har också bokat en vecka där! Vi åker 101010 men ska åka runt en vecka innan vi checkar in på Aston. Vi har bokat smekmånadssviten och smekmånadspaketet. Tycker vi fick mycket bra bemötande när vi bokade, de verkade trevliga och flexibla.
    Då vill jag ha en fullständig uppdatering med en massa bra tips när du kommer tillbaka Oj vad jag längtar nu!
  • lillalyckan
    bobods skrev 2010-06-19 23:51:02 följande:
    Vi har också bokat en vecka där! Vi åker 101010 men ska åka runt en vecka innan vi checkar in på Aston. Vi har bokat smekmånadssviten och smekmånadspaketet. Tycker vi fick mycket bra bemötande när vi bokade, de verkade trevliga och flexibla.
    Btw läste din blogg och såg bilderna från rummet ni har bokat. Wow vad mysigt det ser ut
  • bobods
    lillalyckan skrev 2010-06-20 00:44:54 följande:
    Btw läste din blogg och såg bilderna från rummet ni har bokat. Wow vad mysigt det ser ut
    Eller hur? Jag hoppas det är lika fint i verkligheten
  • Kärleken9

    bobods: WOW! Får man fråga vad ni fick betala för det rummet och allt det andra.

  • bobods

    Vi betalar 13.900 kr för det smekmånadspaketet. Dyrt för att vara på Bali - men jämför man med vad man får i Sverige för det priset tycker jag inte det är så farligt

  • MFL

    Ni som har varit på Aston Bali, hur var det? Vi funderar på att åka dit i juli... Hade varit jättekul att höra innan man bestämmer sig Glad

  • MrsGranath

    Hej Bali-resenärerna!

    Jag och min mb har bokat 5 veckor i sommar på Bali! Skulle verkligen behöva er erfarenhet av var/vilka ställen/hotell som är bra resp dåliga...

    Tanken är att vi ska boka första veckan och sen resa runt och ta boende allt eftersom...
    Så första veckan lyx och verkligen "honeymoona" oss alltså!

    Hjälp är uppskattat! 

Svar på tråden Aston Bali resort & Spa...