• jossankossan

hemmagjord secret box?!

Har tagit egna sexiga bilder på mig själv=) har stativ å allt..hängde upp lite lakan..olika outfits osv.. blev jävligt bra! är glad att jag inte la ut flera tusen på det! nån annan som gjort så? tips på hur man gör ett snyggt album??

• Svar på tråden hemmagjord secret box?!
  • Martinaa

Köp ett spiralalbum med svarta blad, i lagom storlek till förhållande den storlek du ska ha på bilderna. Klistra fast en bild på varje högersida, så det endast är en bild per uppslag. Du kan självklart ha en på varje sida också om du vill!

• pyrro

Har också funderat på det....har tagit några provbilder och i svart-vitt blev det några som blev överraskande bra.....men jag tänker också att det kanske blir ännu bättre om man anlitar?! Men kostnaden för bröllopet har rusat iväg så det kanske vore ide!

• KlaraV89

Tänkte bara slänga in att framkalla dem på crimson.se så blir det jätte bra kopior

• jossankossan

tack klara! var inne på sidan å fatta inte så mycket...=) blir de bättre än vanligt om man tar vanliga papperskopior där?? skulle ju gääärna velat ha dom sådär matta som hos fotografen!

tack för alla tips!! tror det kan bli jättebra om man gör själv..min kille har försökt ta kort på mig förr=) å då blev jag bara stel å fnittrig..nu blev de grymma!=)

• Miss Sofie

Jag beställde mina bilder från crimson och dom blev jättebra, man kan välja om man vill ha matta eller blanka, färg eller svartvitt och om man vill ha ram och sånt, dom blev skitsnygga!

• Hoppe

å vilken bra idé! jag ska nog testa och se om jag får till några bra bilder. hade annars tänkt anlita någon men det kostade ju 4-5000 kr.

har ni haft självutlösare då eller haft någon kompis som hjälp?
    kan tänka mig att jag blir betydligt stelare om jag har nån som står och fotar...

jag såg nån som hade lagt bilderna lösa i en fin ask med lock. fotona var klistrade på ett tjockare papper och sen var det ett sidenband knutet runt hela bunten, jättefint! 

• JustMeAndMyLove

Det finns sidor där man kan göra riktiga böcker med foton. Vistaprint har väl sånt?

Googla, det är inte så dyrt vad jag sett :)

Brukar vara sånna där "första gången man handlar" erbjudanden med, jag gjorde en kallender med bilder jag knäppt som var jättefin för bara portokostnad på Vistaprint :)

Svar på tråden hemmagjord secret box?!