• brudgu­m i gbg
    Äldre 17 Jun 06:31
    1799 visningar
    3 svar
    3
    1799

    Bridezilla

    Hej!

    jag är en förtvivlad brudgum.
    Jag har en riktig Bridezilla här hemma och jag vet snart inte vad jag skall ta mig till, hon är negativ till allt jag säger och gör och hon vet inte hur hon skall få tiden att räcka till varken nu eller på våran bröllopsdag så paniken i henne har börjat komma och hon skäller på mig hela tiden. 

    Det här är inte roligt längre, vad ska jag ta mig till? 

  • Svar på tråden Bridezilla
  • pyrro
    Äldre 17 Jun 06:55
    #1

    Var rak och säg precis hur du känner.....påminn henne om varför ni ville gifta er från start och om vad som är det viktigta

  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 17 Jun 07:18
    #2

    Jag håller med ovanstående talare (pyrro). Hon vet antagligen inte hur hon beter sig. När jag blir stressad blir jag gräslig, men då säger min sambo till mig och sedan lugnar han ner mig.

  • Vickym­b
    Äldre 17 Jun 07:36
    #3

    Jag kan förstå att man vill ha allt perfekt och man är nervös inför sin stora dag men många gånger glömmer man ATT FRÅGA OM HJÄLP! Jag fick ett litet bridezilla anfall...men efter att fått en rejäl utskällning (helt befogat) av syrran och att jag fick en kompis att hjälpa mig med dom stora sakerna har jag blivit "normal igen".
    Jag behövde få nya infallsvinklar och få någon att se på situationen med nya ögon :)
    Det har blivit så bra och jag är så tacksam över min väninnas hjälp..så nu är jag nästan löjligt lugn....
    Jag tro att det kommer att lösa sig...men jag tror att du också behöver stampa ner foten i golvet och säga att du inte finner dig i detta...allt kommer bli underbart på eran dag och ni kommer bara skratta åt hela situationen....det kommer iaf jag =)
    Lycka till!

Svar på tråden Bridezilla