• Jessica och Daniel

Nu behöver jag er tejer!!

Jag har gjort en bamse beställning på brudmix.se till mig, tärnor, brudgum, bestmans och vår son men jag får inte tag i dom och känner mig lurad och sååå besviken och nu panik på det då jag ska hinna hitta nya kläder till oss på 6 veckor... Suck!!!

Nu är det såhär att min karl köpte idag en kostym i svart med kritstreck, skit snyggt!!
    Våra bestmans kommer ha gråa kostymer för att de e sommar och då ville min karl sticka ut lite vilket blir bra hoppas jag..
    Vi hade beställt silvriga västar samt rosa kravatter till männen men eftersom att vi nu inte får det så undrar jag om min karl kan ha sin kostym med en silvrig väst av dyrare modell med silvrig kravatt för jag har hittat samma till sonen så det va ju kul men kan då bestmännen bara ha kostymer i grått med rosa slips?? Eller måste dom oxå ha väst o kravatt nödvändigtvis??? Allt blir ju dyrare nu så man försöker dra in på lite...

Kom med ideér tips och förslag snälla...

• Svar på tråden Nu behöver jag er tejer!!
  • min hemlighet

jag tycker absolut att det räcker med slips för bestmännen! annars kanske det finns "vanliga" kvajer på hm/dressman etc att få tag på till en billig peng.

Svar på tråden Nu behöver jag er tejer!!