• jossan­kossan
    Äldre 14 Jun 12:33
    2496 visningar
    13 svar
    13
    2496

    wiiihoooo!!

    Snaaart är det vår dag!! 3e juli smäller det!! är såå kär,nervös,glad,förväntansfull,stressad å allt som hör till!

  • Svar på tråden wiiihoooo!!
  • sigma
    Äldre 14 Jun 12:34
    #1

    Jag veeeeet! Helt sjukt =) Vi gifter oss samma dag!

  • jossan­kossan
    Äldre 14 Jun 12:41
    #2

    haha,å vad roligt!!=) vart gifter ni er?

  • sigma
    Äldre 14 Jun 13:02
    #3

    Norra Skåne, en gammal fiskeby ca en timme norr om Helsingborg som heter Arild. Min älskade är uppväxt där och det är superfint! Fast vi bor i Göteborg. Ni då?

  • aikido­aasa
    Äldre 14 Jun 13:02
    #4

    Håller med till tusen procent!


    3/7 är dagen som gäller!!!

  • Korall­bruden
    Äldre 14 Jun 13:04
    #5

    Det närmar sig med stormsteg.


     


    Fick min möhippa i helgen eller var det en svensexa som drabbade mig


  • sigma
    Äldre 14 Jun 13:06
    #6

    Korallbruden- det låter kul! Börjar bli sjukt nervös inför min egen möhippa nu =) Men vad nyfiken jag blir, hur menar du med svensexa...?

  • lärkan
    Äldre 14 Jun 13:13
    #7

    Lycka till alla blivande brudar!!


    Önskar er all lycka och strålande väder


    *Kram*


    Anna


  • jossan­kossan
    Äldre 14 Jun 19:57
    #8

    sigma: gud så underbart mysigt det låter!! =) vi gifter oss här vi bor..i ett litet samhälle i dalsland, med fest i folkpark! ja,ni som inte haft hippa än å gifter er den 3e får nog räkna med fest i helgen då!=) för sen är det bara midsommarhelgen kvar!!=)

    lycka till allihopa!! känner på mig att 3/7 är en lyckodag! vi kommer få fint väder å lyckliga äktenskap!=)

  • Vi 3
    Äldre 14 Jun 20:28
    #9

    Gifter oss också 3/7. Jag sörjer lite att jag inte får en möhippa, iom att vi ska ha ett överraskningsbröllop. Nu när man läser om alla andras roliga hippor så börjar jag nästan ångra mig. Kanske får hoppas på en i efterhand.

    Jag tror inte riktigt jag har fattat att vi ska gifta oss... faktiskt GIFTA oss. galet.

  • jossan­kossan
    Äldre 15 Jun 10:12
    #10

    men ett överraskningsbröllop låter ju jättekul!!=) å jag har hört att det finns nåt som kallas fruhippa! det får du nämna för dina vänner sen..=) dessutom blir man sliten efter massa fest..å man vill ju va fräsch på sin dag..hehe,många fördelar!=)

    ja visst känns det stort å helt sjukt! tänker hela tiden på när portarna öppnas å man hör den pampiga musiken...*pirr i magen*

  • Eriane
    Äldre 15 Jun 10:33
    #11

    Vi gifter oss också 3/7 Ingen aning om när möhippan blir men m2b får sin svensexa i morgon Dom ska klä ut honom till pirat sen ska dom ut och skogsmulla i skogen och han ska få laga mat till allihopa. Sen ska dom spela en runda golf (vilket min m2b är väldigt förtjust i men inte kunnat göra på flera år) sen blir det lerduveskytte föjt av grillning på kvällen

    Hoppas ju så klart att m2b ska vinna på golfen skulle ju vara kul för honom men eftersom hans marskalk spelar mer regelbundet är det inte så troligt.

    Hoppas jag får lika kul på min möhippa som han får på sin svensexa. Har bara småsaker kvar innan bröllopet men känner mig extremt sressad för det som är kvar. Bränna ner musiken till vigseln, kolla att solisten har koll, göra gästbok m.m samt koreografi till bröllopsvalsen. Ska även lära m2b bugg och foxtrot då vi har blandad publik och blandad musik.

    Längtar...Snart är jag fru Nyström

  • L U N A
    Äldre 15 Jun 10:52
    #12

     


    Vi 3 skrev 2010-06-14 20:28:09 följande:
    Gifter oss också 3/7. Jag sörjer lite att jag inte får en möhippa, iom att vi ska ha ett överraskningsbröllop. Nu när man läser om alla andras roliga hippor så börjar jag nästan ångra mig. Kanske får hoppas på en i efterhand. Jag tror inte riktigt jag har fattat att vi ska gifta oss... faktiskt GIFTA oss. galet.

    Vänner till mej som gifte sig i smyg fick en möhippa/svensexa i efterhand. Beror ju på vännerna såklart men håll tummarna! ;)

  • Vi 3
    Äldre 15 Jun 14:44
    #13

     


    L U N A skrev 2010-06-15 10:52:46 följande:
      Vänner till mej som gifte sig i smyg fick en möhippa/svensexa i efterhand. Beror ju på vännerna såklart men håll tummarna! ;)

    Tack! Just nu har jag inte så stort hopp till vännerna, eller iaf den närmsta vännen, men men..

Svar på tråden wiiihoooo!!