• Toffi

Gröna satinskor

Jag vill ha gröna satinskor med ett strassspänne fram. Men det är så svårt att hitta, vill inte ha öppen tå och inte för hög klack. Någon som har något bra tips?

• Svar på tråden Gröna satinskor
  • Lattemamman

Jag har färgade gröna satinskor från Rainbows kollektion, de har modeller som inte har öppen tå. Mina har öppen tå och det är faktiskt svårt att hitta strumpor utan tå i rätt nyans, utan strumpor får jag tyvärr skavsår. 

• Toffi

Vart får man tag på dessa? Finns de i butik eller bara på nätet?

• nikitakatt

Jag beställde mina från Matildas fest. Hon var superhjälpsam och ordande en färg som inte ingick i sortimentet. De blev exakt som jag ville ha dem och i en perfekt nyans, hade inte kunnat bli bättre faktiskt! =)

• Lattemamman

Jag har beställt mina från en brudbutik i Finland. På Rainbows hemsida finns alla deras modeller och de som går att färga. I butiken där jag beställde mina fanns ca 8 modeller att prova, men alla gick att beställa. Färgningen tog 3 veckor och kostade 30 euro och på köpet färgade de en handväska ur samma kollektion. www.rainbowclub.co.uk/

• Lattemamman

Jag ska ännu tillägga att mina skor färgades i samma nyans som min blivande mans slipsknut. Vi skickade med ett tygprov. En nackdel med skorna är att de inte tål vatten, de riskerar bli fläckiga, så man får hoppas på vackert väder 19.6, för då är det dax!

Svar på tråden Gröna satinskor