• mct73

Servetter Dunilin eller liknande vart hittar jag sånna billigt??

Jag letar med ljus och lyckta efter vita, 40x40 cm, Dunilin servetter eller annan pappers servett med linne look. De jag har hittat är mycket dyrare än vad jag räknat med (49:- för 12 st). Jag har varit på ÖB, Citygross, Ica maxi, Ikea och diverse billighets affärer i Kungälv.

Är det någon som har ett tips på vart man kan hitta dem lite billigare, gärna i Göteborgstrakten??

• Svar på tråden Servetter Dunilin eller liknande vart hittar jag sånna billigt??
  • Aleta

Det går att få med eget tryck på också.

• mct73

Aleta: Tack för ditt tips. De har ju jättefina servetter men tyvärr har de frakt på 90:- så då hamnar man på över 200:- ändå för 50 servetter. Kanske är det bara jag som tycker att det är mycket för servetter....?? 

• Serafine

Kan ni inte hyra servetter då? Vi bor i Uppsala och har hittat ett ställe som hyr ut linneservetter för 5 kr/st. Då ingår tvätt efteråt också. Himla billigt tycker jag, vet inte om det finns på andra ställen dock!

• mct73

Serafine skrev 2010-06-11 14:52:03 följande:
    Kan ni inte hyra servetter då? Vi bor i Uppsala och har hittat ett ställe som hyr ut linneservetter för 5 kr/st. Då ingår tvätt efteråt också. Himla billigt tycker jag, vet inte om det finns på andra ställen dock!

Jo jag tänkte på det men så vitt jag vet så finns inget sånt ställe i Kungälv och jag har ingen lust att åka med servetterna någonstans efterbröllopet. Vill att man ska bara kunna slänga dem!! Och av samma skäl vill jag ju att de inte ska kosta så mycket =)

• Karolina A

Dunilin finns på Eko.

• mct73

Karolina A skrev 2010-06-11 21:05:53 följande:

Dunilin finns på Eko.

Vart ligger det??

• Karolina A

Vi handlade på Eko i Jönköping, men jag tror att det är en kedja som finns i andra städer också. Det hette Ekohallen förut och de har alla möjliga grejer.

Svar på tråden Servetter Dunilin eller liknande vart hittar jag sånna billigt??