Jag använder oljan när jag duschar ca 3-4 ggr efter varandra o sen är det bra tills jag märker att det kommer igen o då kör jag samma metod igen.. Men då duschar jag på kvällen för när jag sover så har jag kvar av oljan tills dagen efter.
Nu senaste året har jag fått mkt akne på ansiktet o det tog aldrig slut så fort en försvann så fick jag 2 nya o det hade jag aldrig innan jag började med p-piller o det har fortsatt även efter att jag slutade med dem o stressen på jobbet, hemma o bröllopsplanering o mkt annat har gjort att det blivit mer o värre.
Jag la oljan på ansiktet för 1 mån sen o har inte fått något på ansiktet.. Så fort jag får något på ryggen, nacken, brösten eller något så kör jag med oljan o då vips så slutar det komma mer o på något mystiskt sätt försvinner dem jag fick precis. Kanske är det något med min hud som gör att det blir bra för mig men det skadar inte att testa o hjälper det fortsätt med det
Jag upptäckte det av ren slump.. Jag la oljan (inte sololja) på axlarna, brösten, armarna o benen o när jag ändå smetade in benen så gjorde jag låren o skinkorna oxå =) det var sommar o jag ville att min hud skulle glänsa o senare på kvällen när jag dushcade så smetade jag mig i det för jag gillade den oljiga känslan mot huden o dagen efter kände jag att jag inte hade några utslag på skinkorna, allt var borta o har fortsatt med det o det har hjälpt varje gng.
Oljan jag använder heter Gunry Baby Olja, oparfymerad hydro alergenic.. Tror att jag handlade dunken (mini dunk men ändå stor i jämfört med oljorna i schampoflask storlekarna) från City Gross.. Jag är inte säker men anledningen till att jag inte kommer ihåg vart jag köpte oljan är för att jag köpte ca 10 flaskor för några år sen o har inte behövt köpa någon ny på lääääänge.
Jag rekomenderar dig att testa det några gånger o märker du någon skillnad så har du något som hjälper dig =)