• mrsKarlsson

Fotograf Kajsa Fagerström

Hej!
    Kommer att gifta mig nästa år i Stockholm, och håller på och letar fotograf för fullt, är det någon som har erfarenhet av eller känner till Kasja Fagerström, eller kan tipsa om en bra fotograf?

• Svar på tråden Fotograf Kajsa Fagerström
  • FramtidaFruSandberg

vi har bokat henne. Vi gifter oss först i september så jag kan inte säga hur bilderna blev ännu men jag litar helt och fullt på henne

• Ivory77

Vi anlitade fotograf Lena Larsson till vårt bröllop. Vi är super nöjda, hon var med oss från förmiddag till kväll och fångade verkligen vår stora dag med sådan känsla. Hon arbetade kreativt och tog personliga bilder av oss och av våra gäster (samt porträtt ute i det fria). Vi har nu ett fantastiskt fotoalbum, en bilderbok som hon fick skapa med "fria händer". Det är så fint gjort att många har kommenterat att det är det finaste albumet de sett! Kan varmt rekommedera henne!

• L U N A

Ivory77 skrev 2010-06-10 22:10:31 följande:
    Vi anlitade fotograf Lena Larsson till vårt bröllop. Vi är super nöjda, hon var med oss från förmiddag till kväll och fångade verkligen vår stora dag med sådan känsla. Hon arbetade kreativt och tog personliga bilder av oss och av våra gäster (samt porträtt ute i det fria). Vi har nu ett fantastiskt fotoalbum, en bilderbok som hon fick skapa med "fria händer". Det är så fint gjort att många har kommenterat att det är det finaste albumet de sett! Kan varmt rekommedera henne!

Hej Ivory77

Kikade på Lena Larssons hemsida, fina bilder! Får jag fråga vad ni fick betala? Undrar även om ni fick tillgång till samtliga bilder digitalt?

Svar på tråden Fotograf Kajsa Fagerström