DJ som spelar persisk/svensk
Hej!
Letar för fullt efter Dj till vårat bröllop som kan spela både persisk musik och svensk musik - om någon har tips om en sådan dj vore vi väldigt tacksamma!
Tack på förhand / RnC
Hej!
Letar för fullt efter Dj till vårat bröllop som kan spela både persisk musik och svensk musik - om någon har tips om en sådan dj vore vi väldigt tacksamma!
Tack på förhand / RnC
Var bor ni ??
Vi bor i Gbg:)
min syster var på ett bröllop där dj'n inte kände till den utländska musiken som brudparet ville ha. detta hade inte varit ett problem om de satt sig ner och gått igenom det tillsammans. nu var det så att dj'n fick musiken samma dag, som du kanske gissar blev resultatet sådär.... min poäng är att en duktig dj ska kunna höra på takten i vilken ordning låtarna ska komma. gå igenom det noga innan så borde det gå bra. Så får vi nog göra, delar ditt "problem".
hittade den här när jag kollade runt på blocket- kanske kan va nåt
www.blocket.se/goteborg/T_BEATBOX__Speciallist_DJ_pa_Arabisk_musik_25378298.htm&w=1
Vi ska ha en dj som heter DJ Berra (Behrouz) som spelar persisk/svensk musik. Han spelar på många klubbar i Göteborg och han är väldigt duktig.
Hej,
här är ännu ett offer som letar förtvivlad efter persisk-svensk DJ. Är det någon som har någon sort kontakt adress/mail/nr till den så omtalade DJ Berra? MYCKET tacksam...
Ni som ska ha persisk/ svensk bröllop, kan ni ställa råda mig om bröllopsfilmare?