• Natha1

Fotograf Uppsala

Vi gifter oss 15 januari 2011 och kollar nu runt bland fotografer i Uppsala, där vi även kommer att ha festen.
    Är det ngn som har några tips på en bra och inte allt för dyr fotogra i Uppsala som kan vara med både före, under och efter kyrkan och även en bit in på festen?

• Svar på tråden Fotograf Uppsala
  • Serafine

Jag har ett bra tips! Vi har hyrt in Anders Lundin för vårt bröllop den 17/7. Han är inte utbildad fotograf men tar otroligt fina, konstnärliga bilder (faktiskt de finaste jag kunde hitta när jag letade runt bland olika fotografer!!). Min blivande man är halvbekant med honom så vi får lite kompispris, men jag tror att han har jämförelsevis väldigt bra bilder annars också. Säg bara till om du vill se några bilder efter vårt bröllop, så ger jag dig en recension :)

• Lindur76

Hej! Har en vän som är otroligt duktig på att fotografera och särskillt bröllop

se hennes hemsida www.saramartens.com 

Lycka till!!

• Serafine

...och i mitt första inlägg ska det ju såklart stå "jämförelsevis väldigt bra priser"...

• Natha1

Tack så mkt för era tips, alla de som ni tipsade om är ju jätteduktiga:)
    Ska titta mer in på det här.
    Förresten, har de en studio också så man kan ta kort inomhus med schysst vit bakgrund? Jag gifter mig nämligen 15 januari och vill nog ha kort både utomhus och inomhus:)

• Eriane

Fotolaget är billiga och bra dom ska fota på vårt bröllop.

• Ivory77

Kan varmt rekommedera Lena Larsson (vi anlitade henne när vi gifta oss i Skäfthammar/ Gimo Herrgård). Hon var med hela dagen och tog fantastiska bilder.

www.lenalarsson.com

Svar på tråden Fotograf Uppsala