Tårta i Uppsala
Någon som har bra tips på vart man kan köpa bröllopstårtor i Uppsala?
Någon som har bra tips på vart man kan köpa bröllopstårtor i Uppsala?
har hört att fågelsångens konditori är bra, där tänkte vi beställa! Inte allt för dyrt heller
Tack, då ska jag ringa dit imorgon o kolla.
Vi har beställt där, vet mer efter lördag.. ; ) Priset är iaf 30 kr/bit. Tårtställningen kostar inget extra (vissa konditorier har depositionsavgift).
Fågelsången hade jättegoda tårtor när jag bode i Uppsala Annars har du ju alla inne i stan som gör goda tårtor. Güntherska och Landnings har haft jättegoda och fina när jag jobbat. Kommer inte ihåg Ofandals men har för mig att de gör också, det har i vart fall urgoda bakelser. Kan vara värt att kolla upp några fler också för de behöver inte vara dyrare.
Tips är också att kolla upp vad som ingår i form av tårtställning, transport, dekoration etc.
Har varit o provsmakat o pratat m konditori brantingstorg idag, supertrevliga o jättegod tårta. Skulle ha 40 kr/bit.
Anneli K är klart bäst i Uppsala, dock så kostar det någon krona mer än ett "klassiskt" konditori.. Men man gifter sig bara en gång!
Jag funderar på bageri brantingstorg då de har någon form av sammarbete med vår cateringfirma,
Vad var det för typ av tårta som skulle kosta 40 kr? var det en våningstårta och vilken typ av dekoration ingick? Tycker sånt här är så svårt :P
Kostade provsmakningen nånting förresten?
Det va en tårta m flera våningar, dock en depositionsavgift för ställningen. Det va bla blomdekorationer på tårtan.
Provsmakning ingick.
Supergod va den vi valde.