• crea diem

Ringarna är hämtade..:-)

Vi hämtade våra ringar i går, å jag har säkert provat min ring tio gånger redan..."glimmar den så fint som jag vill".. ....fjantigt...jaghar ju varit både förlovad å gift en gång tidigar...men nu är det så speci ellt...ska bli underbart att få trä på rinen på mannens finger å ha den mysiga dagen tillsammans som jag hoppas på...bara vädret håller upp å vi kan förlova oss på stranden i Malmö.. )

• Svar på tråden Ringarna är hämtade..:-)
  • förlovadflicka

Åh vad härligt! :D Ska få på min ring imorgon, kan verkligen inte vänta, jag blir tokig! :P

• Cherrygirl

Åhh..Grattis! Vad härligt!

• Syrinx

Jag instämmer med resten - åh vad härligt det låter! Har ni planerat vilken dag det blir än? 

Min prins och jag har pratat om förlovning och börjat titta en del på ringar... Det är så pirrigt och lyckorusigt! Men han vill ha hand om både ringarna och själva tillfället för förlovningen, alltså inte som ett frieri utan bara att han vill överraska mig. Jag längtar! 

• crea diem

På lördag förlovar vi oss. Förhoppninsvis på stranden i Malmö, men det beror ju lite på vädret. Jag har planerat för en picknick på dagen, och sen går vi ut och äter på kvällen, å så sover vi på hotell.. )

• Syrinx

Åh, då är vi två Malmöbor! Hoppas ni får en fantastisk dag, och vid havet är det ju alltid härligt att vara även vid mindre bra väder. Men jag håller tummarna för att solen skiner på er! Du måste berätta efteråt hur det gick!

Svar på tråden Ringarna är hämtade..:-)