• Bride2011

Panik nagelförlängning!!!

Var och gjorde naglarna igår (gele) men det blev inte alls som jag tänkt mig! Jag vill ha längre naglar och smalare design. Det är absolut inte dåligt gjort men som sagt, inte som jag föreställt mig. Vad gör jag nu - accepterar att naglarna ser ut så här om fem dagar när det är dags för bröllop och fotografering, eller söker med ljus och lykta efter någon duktig nagelteknolog som kan hjälpa mig i sista minuten? Vad skulle ni ha gjort? Tacksam för alla tips och råd!!! Bor i Stockholmstrakten.

• Svar på tråden Panik nagelförlängning!!!
  • FramtidaFruSandberg

oj, det beror väl på hur mycket du stör dig på det och hur mycket tid/pengar du har att lägga. jag själv skulle försöka släppa det

• Serafine

Eller gå tillbaka och prata med den som gjorde naglarna, så kanske de kan hjälpa?

• Edwins mamma

Jag gjorde naglar förra veckan och har mitt bröllop den 3 juli. Jag ville ha chans att kunna göra om det om jag tyckte de var hemskt. Men jag gör naglar och var mycket nöjd hos Elenas naglar i Rissne. Hon var MYCKET duktig och är flexibel med kunderna med tider osv. Ring dit omgående.. 

www.elenas-naglar.se

Jag vill gärna höra vad du tyckte om du tar henne. Mig frågade hon vilken form och hur jag ville ha dom osv. Men man ska ta Elena själv har jag hört.... Så fråga efter just henne. 

• kärlekssommar

Ofta ser gelenaglar ganska klumpiga ut. Jag röstar för akryl!

Om du var tydlig med hur du ville att naglarna skulle se ut tycker jag att du borde gå tillbaka och be att få dem omgjorda. Annars skulle jag boka en tid för akrylnaglar någon annanstans.

• lenwer

Tycker du ska ringa tillbaka till det stället du var på och förklara hur du känner, de kan säkert fixa till det så du blir nöjd. Lägger man så mycket pengar ska det ju kännas bra!

Själv har jag gått på X-dream nagelbar i Farsta centrum i många år och alltid blivit nöjd!

• Peggy3

sa du till den som gjorde dina naglar hur du ville ha dem..  är själv nagelterapeut och om kunden själv inte säger hur de vill ha dem så brukar jag forma dem som jag tycker är snyggast men det är vikitgt att kunde säger till om den blir missnöjd så att man kan åtgärda det så fort som möjligt..

• Linkan82

Kontakta den du var hos och säg som det är. De hjälper dig säkert.

Behöver du hjälp så kan jag hjälpa dig annars.

Lycka till!

MvH Lina

• mrs sutherlin

Håller med Edwins mamma, ring Elenas naglar. Elena är fantastiskt duktig, bara hon har tid så hjälper hon dig!

Lycka till :)

• Bride2011

Tack alla för alla goda råd! Jag bokade en ny tid på samma ställe och talade om att jag inte var nöjd med resultatet förra gången. Så nu får vi hålla tummarna för att det blir bra

Svar på tråden Panik nagelförlängning!!!