• AnnaAndreas

    Bordsplacering bröllopstorgets verktyg

    Hej!


    Jag försöker skapa en bordsplacering med hjälp av det verktyg som finns på bröllopstorget. Men jag lyckas inte göra ändringar i redan påbörjad bordsplacering. När jag trycker på ändra kommer jag till sidan där jag ska välja hur bordet ser ut. Jag har redan gjort ett bord, vill bara ändra namnen på gästerna. Någon som har tips på hur jag ska göra? Vet någon ett annat bra sätt att göra en bordsplacering? Jag vill göra en bild där det står ett nummer vid varje stol. Bilden ska läggas in i festprogrammet och under denna ska det stå namn och text om varje gäst efter respektive siffra. 


    Hoppas någon kan hjälpa mig med detta!


    Anna

  • Svar på tråden Bordsplacering bröllopstorgets verktyg
  • Jessika81

    Har inga bra tips förutom att låta bli BTs verktyg, det funkar ju inte alls och man blir bara arg på det.


    Gör för hand! Det är ju inte så svårt att rita bord etc, det klarar man även om man inte är någon konstnär :)

  • Redaktionen Emilia

    Inom snar snar framtid kommer verktygen förbättras, håll ut! Vi jobbar för fullt på en förbättring



    Kram


    E

  • S2011

    för att ändra namn så trycker du på stolarna och skriver in det namn du vill ha "på stolen" samt trycker spara.

  • MrsSivertsson

    Klicka på stolarna för att lägga in namn (eller nummer)
    Då kommer det upp en ruta där du fyller i texten. (Kolla så du inte her en spärr mot pop-up rutor på datorn för då kommer inte rutan upp. Har du spärren så tryck Ctrl samtidigt som du klickar på stolen så häver du blockeringen)
    Sen trycker du på Uppdatera längst ner på sidan för att texten vid stolarna ska synas.
    Detta lät kanske lite rörigt, men hoppas det hjälpte lite....

Svar på tråden Bordsplacering bröllopstorgets verktyg