• mindröm

    Dagen blev perfekt =)

    Ville bara säga att innan jag gifte mig så var det många som sa till mig och jag läste även här på BT, att ha inte för höga förväntningar. Det är alltid något som kan gå fel och då får man försöka att skratta åt det.

    Men inget gick fel!

    Allt blev perfekt!!

    Vi har även småbarn som skulle vara med i kyrkan och sen sova borta på natten. Det var väl det oros-momentet vi hade, ja som man inte riktigt kan bestämma över. Barn är ju som barn är. Man kan inte planera utan det får bli som det blir. Men det blev fantastiskt även det =) Dom var så glada från första stund som vi gick in i kyrkan till efteråt när vi sa "Hej då" och dom skulle åka på sitt håll och vi på vårat. Det gjorde att vi slappnade av totalt och var såå lyckliga denna dag.

    Så det behöver inte bli fel!
    Allt kan bli fantastiskt! Vi kan inte hitta ens ett litet litet ögonblick som gick fel. Vi är såå lyckliga nu och ser tillbaka och minns en perfekt och fantastisk dag! Vi glömmer den aldrig och lever gott på minnet!

  • Svar på tråden Dagen blev perfekt =)
  • Senilia

    Så underbart att höra att er dag blev så bra. Och stort grattis till er båda..=)

  • Rosenpetunia

    Härligt att er stora dag blev perfekt!
    Vi hade också en helt fantastisk bröllopsdag, det gäller verkligen att ta vara på varje ögonblick.

    GRATTIS till er nygifta, må er väg tillsammans vara kantad av stor LYCKA!

  • SnuGry

    vår dag var också helt perfekt, var verkligen ingenting som var det minsta dåligt eller som gick fel :). Det enda är att dagens timmar inte räckte till men det får man ta :) :).

  • anzana

    Åh vad underbart! Grattis till er! hade ni bara barnen med i kyrkan? De va inte med på festen på kvällen sen? Vi vill gärna ha med våra barn på bröllopet och uppleva det med oss, men sen undar vi hur kul dom kommer ha på festen?

  • mindröm

    Hej och tack för alla svar!

    Ja vi hade våra barn med i kyrkan. Men sen efteråt utanför kyrkan skildes vi åt. Vår 1åring fick sova hemma med barnvakt och den några år större fick vara hos en dagiskompis. Allt gick jättebra.
    Som du säger.... anzana .... hur kul blir det för dom på festen sen..?? Dom har eller hade det mkt roligare och bättre på sitt håll.
    Har man små barn som runt 1 år förstår dom ju inte ändå. Låter kanske hårt men så är det ju. Dom sover gottast hemma och inte på en fest i nån vagn i ett hörne.
    Den större fixade vi en massa roliga saker som skulle hända för dom på kvällen, hemma hos dagiskompisen. Nåt spännande som tar fokus från mamma och pappa.

    Hoppas ni får en underbar dag alla =)

Svar på tråden Dagen blev perfekt =)