• sommaren 2010

svensexa/möhippa?

Är så orolig för min möhippa vill ha något jättelugnt då jag inte vill dricka nånting eftersom jag ammar,har heller inga vänner riktigt som jag umgås med,och det skulle kännas bättre om man fick gå på bio eller nåt sånt,har försökt lagt fram det,men dom säger att sonen ska dricka välling den dan och det vägrar jag.Hur ska man göra för att slippa vara nervös för detta?

En fråga till min sambo umgås inte med några killar men han har tagit en öl med vissa från jobbet nån gång,jag tror att han är jätte besviken på att han inte får nån svensexa,ska jag acceptera det eller ska jag i smyg kontakta killen som han umgås mest med ,som jag förövrigt aldrig träffat..Hur ska man göra?

• Svar på tråden svensexa/möhippa?
  • naturtanten

stå på dej med alkoholen, om du inte vill och du fortfarande ammar så är det ju dit beslut och ingen annans. Man kan faktiskt ha skoj utan alkohol inblandat..
    Även om det är vänner som ordnar med möhippan så ska den ju göras för din skull, och definitivt inte orsaka oro.
    Angående svensexan så vet jag inte riktigt hur man ska göra. Det är ju svårt o avgöra hur bra kompisar dom är.
    Ni har inga släktingar som ska vara inblandade i bröllopet som man kan fråga??
    hoppas att de löser sig o att dina vänner lyssnar lite på dina åsikter med...

• sommaren 2010

ja jag ska försöka stå på mig,men det är jobbigt med allt tjat och sura miner:(
     Angående svensexan så har vi nästan inga män i släkten,så vet faktiskt inte hur man ska göra med det..vill ju inte att han ska bli utan heller..

• Bride in leather
    sommaren 2010 skrev 2010-06-05 18:25:16 följande:
    ja jag ska försöka stå på mig,men det är jobbigt med allt tjat och sura miner:( Angående svensexan så har vi nästan inga män i släkten,så vet faktiskt inte hur man ska göra med det..vill ju inte att han ska bli utan heller..
    Det hade jag fan skitit i.Du är ju en vuxen människa och du tar dina egna beslut.
Svar på tråden svensexa/möhippa?