• pinglan29

17 dagar kvar!!! Inga skor!

Blir helt galen! Det finns ju ingenting ute i affärerna som inte är minst 10 cm klack o PLATÅ!!

Var finns det skor som är max 4 cm höga UTAN PLATÅ o öppen tå med någon rosett. vita...Ev band över vristen?? Tips någon?

Göteborg / Kungsbacka

Håller tummarna att någon vet var någonstans.....

Kram

Pinglan

• Svar på tråden 17 dagar kvar!!! Inga skor!
  • pinglan29

TACK!

PRECIS sådana vill jag ha "Kanske en dag" Har kollat på dessa..hur visste du??  hihi..men dom finns ej i 39. Tror nog jag beställer 38 ändå..man kan ju alltid skicka tillbaka dom..Jag har nämligen en 38 o en fot 39 hmm... knepigt... men det brukar gå o töja ut nya skor lite....

KRAM o tack!

pinglan29

• mct73

Jag köpte mina på Wasséns i Nordstan för 499:-. Håller på att gå in dem på jobbet, så jag tog ett kort lite snabbt och la i mitt galleri. Bilden är inte så bra men skorna är kanon =)

• pinglan29

Dina är oxå jättefina! mct73. Bra att gå in dom på jobbet! hihi Matildas fest tar för lång tid... Hmm.. får se. En tripp till Nordstan kanske?...

Kram

• mct73

pinglan29 skrev 2010-06-03 11:27:47 följande:
    Dina är oxå jättefina! mct73. Bra att gå in dom på jobbet! hihi Matildas fest tar för lång tid... Hmm.. får se. En tripp till Nordstan kanske?... Kram

Tihi, ja att klappra runt på kontoret kan jag varmt rekommendera har väll haft de en 4-5 gånger nu och tycker att de är jätte sköna =). När jag tänker på saken så kostade nog 399:-. alltså 400:- inte 500:-. Hoppas de har till dig också!!!

• Greeneyes

Jag beställde från Brandos, fast jag fuskade faktiskt och beställde samma sko i två storlekar, eftersom jag ligger mittemellan. Så jag provade mig fram o skickade tillbaka de som var för stora De var suveräna att ha och göra med där, de letade land o rike runt efter skorna som var slut i min storlek först. Så prova maila deras kundtjänst, de var jättesnabba på att svara mig (var i februari iofs).

• soonAmrs

Jo brandos var snabb med att svara på mail. Jag fick skorna 1 dag senare än va de sa. Det som kanske störde mig lite var att de sa att dom skickades samma dag som jag beställde dem, men på schenkers sida (transporten) så fick de inte in skorna fören på onsdagen och till sortering förren på torsdagen...

jag beställde de fina Ballerina skorna av märket Menbur. Mycket nöjd med dom iallafall!

• FramtidaFruSandberg

jag hittar inte så bra i gbg men om Mixage eller Zoe finns där så hade de ett par underbara vita skor med öppen tå, en liten rosett och silverbrokad på. Inte speciellt hög klack

• pinglan29

Nu har jag hittat dom!

Det blev "Cecilia-2" från Brandos...så sköna o lagom klack, ej så höga utan bekväm klack. Så sitter dom på ordentligt!!

storlek 38 blev jättebra även till min stora 39 vänsterfot

Tack för hjälpen alla!

Kram

Annelie/pinglan29

Svar på tråden 17 dagar kvar!!! Inga skor!