Vad kan man hitta på/ överaska sin blivande på bröllopsdagen?
Skulle vilja göra något urgulligt och sött till min blivande. Ett tecken på kärlek osv. Vad kan man hitta på? Något på mottagningen? I Vigselprogrammet? Festprogrammet? Vad tror ni?
Skulle vilja göra något urgulligt och sött till min blivande. Ett tecken på kärlek osv. Vad kan man hitta på? Något på mottagningen? I Vigselprogrammet? Festprogrammet? Vad tror ni?
Mitt tips är framför allt att det ska vara personligt. Jag ska göra två saker som jag inte kan berätta om här eftersom Fästisen är på BT och härjar ibland.
Kanske ska tillägga - personligt utan att det blir för internt. åtminstone om det ska ske inför gästerna.
Man kan skriva en dikt, kan man sjunga kan man sjunga en sång. några exempel. sj ska jag göra det senare till min man på festen e tanken. men vi får se hur det blir.
På min möhippa fick jag i uppdrag att skriva en ny text till en redan befintlig låt som jag skulle sjunga för min man på bröllopsdagen. Det blev väldigt uppskattat, både från gästerna och min man. Så något sådant skulle jag tipsa om, sång eller dikt eller något. Kan du inte sjunga själv så kan du ju be någon annan, huvudsaken är att tanken kommer från dig.
Tror jag ska läsa en fin dikt, men det beror lite på. Jag kommer ju börja gråta direkt ju! Vad ska man göra åt detta?