• Äldre 2 Jun 11:25
    3018 visningar
    4 svar
    4
    3018

    Tips om Fotograf

    Hallå... Tänkte höra mig för om fotografer. Hittade till LumorFoto.com och tycker att de verkar väldigt bra till rimligt pris. Nu undrar såklart jag och min Man 2 B om ni känner någon som anlitat dem eller om ni själva har anlitat dem... Vad tycker ni? Hur har de varit?

  • Svar på tråden Tips om Fotograf
  • Jmms
    Äldre 2 Jun 16:05
    #1

    Jag skulle rekommendera GJ Lanner. Har fotat min morgongåva där, och såg då bilder de tagit på brudpar. Fin fint!

  • Äldre 8 Jun 12:05
    #2

    Ni har inte kollat Lumor Foto alls då?

    GJ Lanner... vilken typ av bilder ta de bäst? Porträtt eller rörligabilder? Vi har en tendens till att bli lite tillgjorda på bild.. både jag och min blivande make... när vi vet att det är någon som tar bild på oss. Så vi är ute efter någon som är duktig på att ta ögonblicks fotografier och fånga känslan. Klurigt.

  • ElMac
    Äldre 26 Jul 10:16
    #3

    Anna Thurfjell tar fantastiska bilder!

  • chabar
    Äldre 7 Jul 19:14
    #4

     


    Jagvill puffa tråden lite inför sommaren 2012!


    Jag såg att Anna Tjurfjell befinner sig i Luleå, eller sköter hon det på bägge orter?


    Annars verkar det finnas en uppsjö av fotografer med varierande stil, alla verkar dock kosta en rätt bra slant. Det tycker min budget är rätt tråkigt, men det blir nog ett måste..


    Känner ni någon amatörfotograf som kanske skulle vara upplagd för lite bröllopsfotograferande?


     


     


     


     

Svar på tråden Tips om Fotograf