• Maxiander

Våra tärneklänningar

Yippie våra tärneklänningar har kommit!!!

Provade ena och den var superfin på! Vill nästan ha en själv också!
    Är dock lite osäker på färgen men frå rådfråga brudgummen och tärnorna. Synd bara att ena tärnan bor på Ibiza! Får skicka över dne med posten till henne :)

Har era tärnor lika klänningar eller olika? Våra fick lika nu. Får de välja klänningar själva eller inte och betalar de klänningarna eller får de dem? Våra fick vara med och välja och vi betalar klänningarna. Vet inte vad som är vanligast.

www.maxiander.se/

• Svar på tråden Våra tärneklänningar
  • Pokaloo

Jag betalade också för klänningarna men då äger jag dem fortfarande.. 

Har erbjudit dem att köpa klänningen dem ska ha men då får dem 25% rabatt så på så vis slipper jag ha klänningar hemma som jagi nte har nytta av.. Vill dem inte köpa klänningen dem burit så säljer jag den eller dem på tradera, blocket eller här..

• Maxiander
    Pokaloo skrev 2010-06-01 13:17:03 följande:
    Jag betalade också för klänningarna men då äger jag dem fortfarande.. Har erbjudit dem att köpa klänningen dem ska ha men då får dem 25% rabatt så på så vis slipper jag ha klänningar hemma som jagi nte har nytta av.. Vill dem inte köpa klänningen dem burit så säljer jag den eller dem på tradera, blocket eller här..
    Jag skulle gärna ha en likadan klänning då jag verkligen gillar den. Om någon av dem kommer använda den så ska jag be om att få behålla den för eget bruk. Mina tärnor och jag har samma storlek allihoppa :) Men om de kommer att använda dem får klänningarna av oss.

www.maxiander.se/

Svar på tråden Våra tärneklänningar