• Muulin
    Äldre 31 May 19:51
    1565 visningar
    1 svar
    1
    1565

    Limousimne, kan rekommendera!!

    Oj Oj Oj!  Var inte helt säker på att en limmo skulle vara värd alla dessa pengar men det kan jag säga.... Om ni funderar på att hyra en limmo så GÖR DET!!!!   Det var det bästa!!!!  Vi åkte i limousinen från frissan och iväg för att ta kort på några olika platser. Vi var ett helt gäng (brud, brudgum, tärna, marskalk, fotograf och två assistenter till henne). Vi åt godis och drack champagne! Så festligt!!! Sen hoppade vi ut o tog några foton och sen in igen o vidare.... Vi hade vansinnigt roligt och efter en stund hade jag en gräsfläck på min klänning.... vad tror du chauffören hade då, jo medel till att fixa bilen med, kanonbra mot gräsfläckar kan jag säga... hi hi...  Ja, åter till chauffören, han var grym! Åkte dit vi bad honom, körde in på massa konstiga ställen utan att fråga. Det var toppen!!!

    Ville bara dela med mig.... O om ni undrar var jag hyrde den så är svaret från Marstrand... =)

    Lycka till!

  • Svar på tråden Limousimne, kan rekommendera!!
  • SnuGry
    Äldre 3 Jun 16:05
    #1

    håller med :), vi hade också limo till oss och till gästerna, sååååååå uppskattat av alla

Svar på tråden Limousimne, kan rekommendera!!