möhippa med annorlunda slut
Fick min möhippa igår men som slutade i en bruten fot. Som tur e kommer gipset vara borta till bröllopet :). Vi hade jättetrevligt hela dan fast vi va på akuten
Fick min möhippa igår men som slutade i en bruten fot. Som tur e kommer gipset vara borta till bröllopet :). Vi hade jättetrevligt hela dan fast vi va på akuten
Oj så det kan gå!! Tur att gipset hinner försvinna innan den stora dagen!!
Oj, vad hände egentligen?
Oj, vilken maximal otur, men skönt att gipset är borta innan bröllopet i alla fall.
ja akta er för mekaniska tjurar. De är livsfarliga. De berättede på akuten att de hft in en annan tjej på möhippan för en månad sen som gjort samma sak
Oj! Det är därför man ska ha möhippa/svensexa i god tid innan bröllopet så eventuella skador hinner återhämta sig.
Min m2b kom hem från sin svensexa med en jack i bakhuvudet som sprutade blod (ramlade på en grusplan).
Själv kom jag hem med diverse blåmärken på armar och ben fråm möhippan (ramlade illa jag med)
Men nu en vecka innan bröllopet så börjar vi se representativa ut igen
Hoppas benet hinner läka ok tills det är dags träda in i kyrkan.
Min hubby bröt ett revben på sin svensexa förra helgen, det verkar rätt vanligt med skador
Jag är full av brännmärken och blåmärken på benen efter ridturerna på den mekaniska tjuren förra helgen.
Nämen fy! Min sambo hade sin svensexa förra helgen, vi gifter oss nästa! Som tur var kom han hem oskadd, men tänk så det kan gå... Verkligen en bra anledning att ha de här spektaklena tiidgt! :P