• JessicaJnsson

HJÄLP!!! Alla hotell är fullbokade...

Blev just upplyst om att det är läkarcongress för 30000pers helgen då vi gifter oss. Så, var ska alla till resta gäster bo nu när alla hotell och vandrarhem är fullbokade...?

28 Aug stockholm, förlsag någon?

• Svar på tråden HJÄLP!!! Alla hotell är fullbokade...
  • Andreas flicka

Va, men det kan inte vara möjligt. Har du kollat hotell utanför stan? Ni kanske kan bussa folk dit efter festen?

Var i Stockholm gifter ni er?

• Superstarfia

Stackare!! Vet hur du känner dig.. vi gifter oss 7 augusti i sundsvall.. alla hotell är fullbokade förutom de vandrarhemmet vi bokat.. PGA Roxette gör comeback efter 8 år...

• carrie83

Vi har exakt samma problem! Hur löste ni detta??

• Chicita

Testa campingar (stugor / vagnar). Hör med turistbyråerna om dom vet någon som hyr ut privat.
    Närliggande orter (Kolla Södertälje exempelvis, eller ute på Arlanda för dig som bodde i Stockholm) 

• lillemia

Jag vet precis hur du känner. Vi hade preliminär bokat hotellrum till alla våra gäster ( på samma hotell där festen och brunchen skulle hållas) men sen släppte Bruce Spingsteen biljetter till sin konster och hotellet beslöt att ta det säkra för de osäkra.. och släppt alla våra rum utan att kolla med oss!!
    När vi fick reda på detta efter några dagar va alla hotell och vandrarhem fulla i hela göteborg !! Panik! Vi fick till slt tag på en gård men 50 bäddar och har även fixa en buss som kör våra gäster dit efter festn.
    Det blir inte alls som vi tänkt från början MEN allt har löst sig så jag hoppas det bästa för er.

Så mitt råd är att  kolla med olika föreningar, gårdar med övernattnings möjligheter och kolla med folk runt omkring er! Dra i alla kontakter som finns!
    Lycka till! 

• Chicita
    lillemia skrev 2012-05-15 17:06:57 följande:
     hotellet beslöt att ta det säkra för de osäkra.. och släppt alla våra rum utan att kolla med oss!!
    Vilket hotel var det om jag får fråga?
    Det låter ju helt sjukt. Hade ni fått bokningsbekräftelse från dom också? 
  • aniara

Har ni kollat t.ex. Solna och Sundbyberg? Kista? Bromma (Alvik, Brommaplan)? Vandrarhem?

Svar på tråden HJÄLP!!! Alla hotell är fullbokade...