• Sisufo­s
    Äldre 26 May 21:41
    3423 visningar
    3 svar
    3
    3423

    Skansen drop-in

    Hej.


    Jag och min sambo ska gifta oss på Skansen den 12:e juni. Då har de drop-in bröllop där. 


    För oss passar det perfekt. Litet, enkelt och roligt. Är det någon mer som ska göra det? Vi kan väl dela med oss.


    Jag har köpt en enkel klänning på Noa Noa men som känns lite extra fin ändå.


    Efter vigseln ska vi bo och äta på Stallmästaregården. Det är vi två och våra barn som kommer att vara med under vigseln. Senare i sommar kommer vi ha en fest för familj och vänner. 

  • Svar på tråden Skansen drop-in
  • Sylvan­der
    Äldre 28 May 19:34
    #1

    Såg det idag o vi funderar starkt på det. Det var meningen att vi skulle gifta oss nu i aug men beslöt oss för att skjuta på det för vi har svårt o få ihop det tidsmässigt. Vi har oxå tänkt oss ett enkelt bröllop, det jag är tveksam över tänk om man ångrar sig.


    Det kommer antagligen komma jättemånga o lång seeg väntan.


    Vad jag fattar så koster det inget o man behöver inte vittnen, har jag fattat det rätt?


    Hur gör ni med fotograf?

  • Ängla8­0
    Äldre 28 May 21:23
    #2

    Jättekul idé. Lycka till!

    Själva åker vi utomlands och gifter oss i augusti.

  • Sisufo­s
    Äldre 29 May 10:05
    #3

    Det kostar ingenting. Skansen har ordnat med vittnen. Man kan också välja musik. Titta på skansens hemsida 


    www.skansen.se/tema/brollopsyra


    Vi kommer att vara där kl 10, då Skansen öppnar. Kl 12 delar de ut nummerlapparna. Är det segt och lång väntetid får vi väl titta på djuren och fika.


    Det jag mest oroar mig för är vädret....

Svar på tråden Skansen drop-in