Cateringfirmor i Uppsala
Jag och min kära flickvän har precis börjat planera på allvar och när det kommer till mat&dryck lutar det år catering. I djungeln av firmor runtom i Uppsala, finns det någon som du/ni kan rekommendera?
Jag och min kära flickvän har precis börjat planera på allvar och när det kommer till mat&dryck lutar det år catering. I djungeln av firmor runtom i Uppsala, finns det någon som du/ni kan rekommendera?
Vi har bokat Leif på hörnet för vårat bröllop. De hade bäst priser av alla vi kollade på och maten var väldigt god! De känns väldigt tillmötesgående med våra önskningar så jag tror vi kommer bli supernöjda! Lycka till!
Härligt att höra, vi har kollat upp "Leif på hörnet", bor nästan grannar... =) Lycka till!
Anders & Maria
Nikitakatt: Vad har ni valt för meny från leif på hörnet? Har ni hört personal och porslin också?
Nej vi har bara huvudrätten från dem. Vi är så många så för att spara lite pengar gör vi förrätt själva och får efterrätten från min mamma. Vi ska ha helstekt fläskfilet med kantarellsås och så bytte vi ut potatigratäng mot potatisbakelse med chevreost. Det var supergott! Porslin finns i lokalen så det behövde vi inte hyra.
Jag rekommenderar Triller Mat i Bergsbrunna tegelbruk tror det heter så. Har ätit deras mat vid ett bröllop och har aldrig ätit så gott och det var många lovord kring borden!
Vi har bokat höglunds catering tills nu på fredag. Hur det smakade får jag återkomma med. men har bara hört gott om dem och deras priser är kanon.
Vi har bokat cajsas kök för mat och personal/servering. Har fått jätte bra hjälp och råd av dem.