• Josefin2

Do4u Secret box

Hej!

Jag funderar på att göra en secret box fotografering hos Do4u, är det någon som har erfarenhet av dem?

• Svar på tråden Do4u Secret box
  • KlaraV89

Tips kan du få av mig om du bor i sthlm?

• Project Love

Jag vill gärna ha tips och info om sådana fotograferingar! Vilken fotograf tänker du på KlaraV89, du kan väl helt enkelt skriva det här!

• KlaraV89

Project Love,

Jag skrev i din gästbok för de är ju lite kinkigt med att man blir anklagad för reklam annars.

• Project Love

Fast har man ingen koppling till den man tipsar om är det ju okey! Om man har en extra koppling till den man tipsar om (och nu menar jag inte att man bara råkar ha anlitat någon och varit nöjd med det) så lär man väl inte få göra reklam genom andra meddelanden heller gissar jag. Du är säker överdrivet försiktig .

• KlaraV89

Just foto verkar vara ett hett ämne här på att bli anklagad för reklam,
    jag hittade fotografen via min vän som hade henne på sitt bröllop,
    vi tog secret box bilder som var sååå kul och sen fota hon mina förberedelser inför bröllopet.
    Hon hade massa fina saker med sig till fotograferingen, korsetter, bodys, rosor, små underklänningar eller vad man ska kalla det för m.m

Jag hade tyvär inte henne på själva vigseln och porträtt för jag hade redan bundit mig via avtal med en annan fotograf som vi kände lite personligen som också var lite som gäst på bröllopet. Han var lite grinig till att ha en till fotograf med vid sidan om.

Svar på tråden Do4u Secret box