• scarbo­rough8­1
    Äldre 20 May 23:25
    1652 visningar
    3 svar
    3
    1652

    Min BM inlagd akut pga allvarlig infektion i operations såret...

    Jag kom nyss hem från akuten... helt tappat lusten för bröllopet sedan BM blev inlagd och isatt antibitika dropp...Vet inte hur länge han blir kvar...

  • Svar på tråden Min BM inlagd akut pga allvarlig infektion i operations såret...
  • Martin­aa
    Äldre 20 May 23:30
    #1

    Nämen usch och fy!! {#lang_emotions_frown}


    Nu vet jag inte alls vad det är som har hänt här, men jag hoppas verkligen han är på benen lagom till 5 juni. Eftersom det är så kort tid kvar så är väl det mesta fixat för er? I så fall får du vara stark o greja med det sista, och så är han pigg och kry lagom tills det är dags att åka till kyrkan sen! (förhoppningsvis tidigare förståss).


    *Kram*

  • scarbo­rough8­1
    Äldre 20 May 23:32
    #2

    Mmm får göra det.. gör allt för den mannen... min spa kryssning har jag bokat av nu, ingen idé att åka då jag hellre vill vara hemma nära han...{#lang_emotions_cry} Han är mitt allt..

  • Alexxx­i
    Äldre 20 May 23:56
    #3

    Nää, usch va tråkigt!!  Skickar dig en massa kramar, hoppas du kan rycka upp dig snart och att ni får positiva nyheter. Din blivande kommer förhoppningsvis bli bättre snart. Håller tummarna för er =) Försök rycka upp honom så mycket du kan och visa inte att du är ledsen, vem vet han kanske återhämtar sig ännu snabbare då ?


     

Svar på tråden Min BM inlagd akut pga allvarlig infektion i operations såret...