• PrincessPink

Bruna flytningar?!

Jag slutade med mini-piller för flera år sedan och nu har mensen börjat bli regelbunden. Jag hade min senaste mens 11-17 april och den var oerhört riklig sen gick det fram tills den 3 maj och då började jag få bruna flytningar som har varat fram tills nu den 17 maj. Det börjar bli väldigt jobbigt och jag har ingen aning om vad det kan bero på! Jag och min sambo har oskyddat sex men jag tror inte jag är gravid då jag inte har några som helst symptom och inte känt några tecken på att det skulle vara det.

Nån som har en aning om vad det kan vara? Snälla, hjälp!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-17 22:13
    Kan även tillägga att med riklig mens menar jag att jag fick skena på toa 1 gång i timmen ca för att det blödde nåt så enormt!
  • Svar på tråden Bruna flytningar?!
  • Tokstolla

Jag hade inga symptom på graviditet tills vecka 10 eller så förutom att jag blödde ljusbruna flytningar (lite blod i) strax innan jag borde haft min nästa mens.

Det kan vara så att du haft en klump med gammalt blod kvar som torkat ut men som kroppen nu försöker få ut innan nästan mens.

Tja, det finns säkert massor anledningar men om du har flytningar med blod i under veckan tycker jag du ska gå och fråga. 

Hoppas det löser sig.

• PrincessPink

Okej, det är med andra ord ingen säkerhet att inte känt av nåt.

Jo, det kan det iofs också vara men det är sjukt jobbigt. :/ Okej, problemet är att jag inte kan kolla just nu..därför jag skriver här för att få råd..Men tack så mycket för råden!

Ja, det hoppas jag med!:)

Svar på tråden Bruna flytningar?!