• Rosen2011

Vart hitta billig kuvertväska?

Är på jakt efter en billig kuvertväska, någon som vet vart man kan hitta någon?

Har kollat runt lite på nätet men inte hittat så många av intresse, så skriv ner alla tänkbara sidor ni kommer på :)

Får helst inte kosta mer än 200:- men skulle kunna gå upp till 350:- om det känns "rätt".

• Svar på tråden Vart hitta billig kuvertväska?
  • sandralainen

vart bor du? jag köpte en kuverväska på guldfynd av alla ställen som var riktigt fin, fanns två bra "bröllopsmodeller där. Sen finns affären Farraw i sthlm. På drottninggatan och kungsgatan tror jag. Den har också billiga fina väskor.

Lycka till!!

• Rosen2011
    sandralainen skrev 2010-05-17 17:27:23 följande:
    vart bor du? jag köpte en kuverväska på guldfynd av alla ställen som var riktigt fin, fanns två bra "bröllopsmodeller där. Sen finns affären Farraw i sthlm. På drottninggatan och kungsgatan tror jag. Den har också billiga fina väskor.Lycka till!!
    Oj på Guldfynd alltså? Det ska jag kolla upp :)
    Jag bor i Falköping, och är i Jönköping titt som tätt så det är ju om någon vet någon butik eller liknande där!?
    Annars kan man ju chansa o köpa över nätet också, men hittills så har jag inte hittat någon som känns riktigt bra.
  • sandralainen

Ja jag blev förvånad när jag hittade den där. Var inte alls inne för att kolla på väskor men så fanns den bara där och jag vet ju att jag ville köpa en så småningom till bröllopet.

Tyvärr vet jag inga affärer just där du bor eller i området.

Men kolla på guldfynd du.

Sen förstår jag om det vill kännas rätt med väskan, men jag tänkte att äh, jag kommer ändå inte visa upp den på nått sätt eller ha med den på alla bilder så de räcker med att den var it, satin, lite veckad och fin.Men de känns bra när allt stämmer.

• Alexxxi

Såg i Ur&Penns katalog att dem såla söta kuvertväskor med en matchande klocka till för 298 kr =) inte så farligt väl?

Tänkte jag ger dig länken med och det visa sig att den fanns på första sidan =)

www.uropenn.se/

• Rosen2011
    Alexxxi skrev 2010-05-17 17:56:04 följande:
    Såg i Ur&Penns katalog att dem såla söta kuvertväskor med en matchande klocka till för 298 kr =) inte så farligt väl? Tänkte jag ger dig länken med och det visa sig att den fanns på första sidan =) www.uropenn.se/
    Tack!
    Ska definitivt kolla närmare på den nästa gång jag är i Jönköping :)
  • QueenT

Härom dagen köpte jag en jättefin väska på Glitter, 199 spänn! Kuvertväska i lite hårdare modell eller vad man ska säga.

• Rosen2011

Hittade en jättefin på Guldfynd för 79:-, som hittat {#lang_emotions_laughing}

• Mirey

Glitter, tror att jag hade likadan som QueenT. Lång vit hård med strass på i mitten, urfin. Den har en tillhörande kedja oxå om det behövs.

• att säga ja

tradera är ju ett tips. och väsk affären utanför ge-kås i ullared har en del fint till bra priser. om man har vägarna förbi:)

• Rosen2011

Tack för era svar, hittade som sagt en på Guldfynd idag {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vart hitta billig kuvertväska?