• LasVeg­asBrud
    Äldre 17 May 16:00
    2130 visningar
    6 svar
    6
    2130

    Las Vegasbröllop

    Vår förra tråd blev för gammal så här startar jag en ny. Välkomna alla som planerar att gifta sig i Las Vegas, eller någon annanstans i USA för all del. 

  • Svar på tråden Las Vegasbröllop
  • TalisQ­ualis
    Äldre 17 May 16:04
    #1

    Usa blir det, men andra sidan. New York blir det för våran del. I oktober 2010 närmare bestämt!

  • LasVeg­asBrud
    Äldre 31 May 11:36
    #2

    KUL med New York bröllop! Berätta gärna mer... 

    Själva har vi kommit så långt att vi spikat ett datum. Det blir den 27/10-2010 och det blir på Little chapel of the flowers i Las Vegas. Vi kommer gifta oss utomhus i deras Gazebo.

    Vore JÄTTE kul att höra om fler USA bröllop.

  • TalisQ­ualis
    Äldre 31 May 11:56
    #3

    Va mysigt det låter!


    Ja vad skall jag berätta? Det är så svårt att veta vad andra tycker är intresant! Jag har en tendes att bara bubbla på Vi gifter oss i hemlighet, så familj och vänner får sig en överraskning när vi kommer hem!


    Du får en liten lista på vad som är klart:


    Datum spikat - 8/10 -10


    Vigsellokal - City clerk´s office på manhattan (borgerligt alltså)


    Flygbiljetter - Köpte i lördags. Vi åker 5/11, kommer he 13/11


    Klänning - Beställd från usa (hehe ja de blir lite resor fram och tillbaka med den), får hem den senast 30/6


    Tiara, slöja, skor och underkläder - Allt hemma utom underkläderna som kommer om ca 10 dagar


    Fotograf - En vän till min m2b bor där och är proffsfotograf så vi kommer billigt undan där! Han kommer också att vara vårat vittne.


    Frissa och make bokat - Allure day spa


    Löften - Vi skriver egna och mina är klara!


    Kostym - Kavajen är hemma, men vi väntar på nya byxor (köpt på nätet)


    Buketten - Jag har köpt en underbart vacker sidenbukett från usa. Den ser äkta ut och luktar gott tom :)


    Det är säkert fler saker som jag inte kommer på så här "rakt upp och ner". Just ja, vi har tittat ut ringar och skall beställa dom ikväll!


     

  • LasVeg­asBrud
    Äldre 4 Jun 13:27
    #4

    Låter som om ni har läget under kontroll .

    Lycka till!

  • las vegas bruden
    Äldre 4 Jun 13:38
    #5

    Åh, här hoppar jag in!! =) Vi ska gifta oss i juni nästa år på Valley of fire.


    31 maj ska vi åka till Chicago där vi påbröjar vår mc-resa genom USA, detta blir själva bröllopsresan. Vi gör allt i lite fel ordning då vi gifter oss i slutet av resan. Vi blir borta fram till 17:e juni så jag gissar på att vi säger ja runt 15:e.


    Jag har redan beställt min klänning från Shopindream i Kina och är mycket nöjd! Dock ska jag ändra lite småsaker men det är ganska lätt fixat. Mina nya ringar är också beställda!! Haha! Tålamod är inte min bästa vän och eftersom jag vet vad jag vill ha när jag ser det, så slog jag till på både klänning och ringar. Ringarna finns i mitt galleri.


    Min nuvarande förlovningsring som är i rött guld hade jag tänkt rama in tillsammans med mannen och mig, tror det blir bra. Roligare så än att smälta ner den. =)


  • LasVeg­asBrud
    Äldre 4 Jun 13:55
    #6

    Välkommen Lasvegasbrud! Låter som eh hääärlig resa ni ska göra! Vilka jättefina ringar ni har köpt!

Svar på tråden Las Vegasbröllop