• Cherrygirl

Brudmix

Hello!

Tänkte bara kolla lite här med er som beställt klänningar ifrån brudmix.

Har 3st frågor jag funderat mycket på.

Hur lång tid tog det innan ni fick eran klänning från det att ni beställde den?
    (Om du valde en som fanns på deras hemsida)

Var du nöjd med resultatet på klänningen, var den som på bilderna?

Hur var passformen på klänningen, stämde det bra, så att den satt som du tänkt dig?

Jätte tacksam för hjälp. Då jag funderar på att betsälla klänning där ifrån om någon vecka.

• Svar på tråden Brudmix
  • Vi 3

Det finns en annan tråd, där de flesta av oss väntar på klänningar. En ska prova sin på tis. Ska kolla upp länken bara så kan du kika in.

• AndLisa

Hej!
    Det finns en hel tråd om som heter Brudmix om du bläddrar några sidor bakåt, kan vara bra att läsa den!

• Cherrygirl

ja jag sökte på brudmix men "söken" här på BT är ju inte direkt guld.. haha

Fick bara upp två andra typ tomma länkar.

• Jessica och Daniel

Jag var hos Ewa igår och gjorde min beställning, hon hade många klänningar inne så jag fick pröva min modell och den va i jätte fint material och passformen var toppen.. Jag rekomenderar Brudmix till 100%

• Eriane

Bläddra några sidor så hittar du nog den andra tråden Svarar här i alla fall om du inte hittar.

Allmän info: Ewa har haft problem med sin leverantör och därför har många haft problem. En del av det ligger så klart hos brudmix men samtidigt kan hon inte göra så mycket om leverantören inte gör det dom ska. Sen är det många brudar som inte jagar tillräckligt. Tror att många inte vet hur tufft det är att driva eget företag speciellt inte om man som Ewa dessutom har 6 barn. (vet detta då vi stod och pratade i tjugo minuter medans jag laddade min telefon när jag var där och tog mått) Det verkar som att strulet börjar klarna upp nu och att brudarna börjar få sina klänningar.

Personlig info: Själv beställde jag min klänning hos Ewa för ganska exakt en månad sedan, klänningen kom till förra helgen och jag bokade tid för provning. Tyvärr så hade Ewa varit på semester och de som jobbat istället hade lagt undan min klänning så Ewa inte kunde hitta den. Dock så hittades den samma dag och Ewa skickade den till mig och stod för portot har nu klänningen hemma och ska betala den på Tisdag när lönen kommer.

Med undantag för ett par småsaker så är klänningen helt underbar. Hade bett om ett par ändringar på klänningen (finns bild i mitt galleri) bla ville jag ha spets istället för brodyr över bysten, det fick jag men dom hade sytt på paljettblommor i guld som jag kommer få sprätta bort. Sen hade jag bett om axelband och det ena axelbandet var dåligt påsytt och hade lossnat på ena sidan. Sen hade jag inte fått med något band till korsettsnörningen men det skulle Ewa skicka samma dag så jag borde ha det senast tisdag.

Med tanke på hur lite som behövs fixas på klänningen och hur billig den var så är jag supernöjd. Jag har rasat i vikt och tappat massa fett under bysten så den är lite stor just där, men det är ju inte deras fel. Som tur är har jag en kompis som fixar det genom att sy in extra skenor i klänningen. I övrigt sitter den jättefint. Kommer lägga upp bild närmare helgen när dom andra sakerna är fixade. Min kompis skulle fixa det antingen på måndag eller onsdag.

I alla fall. Jag tycker att Ewa har varit otroligt serviceminded hela tiden och verkligen ställt upp. Har dock varit tvungen att ringa en del själv men har inget emot det då jag vet hur tufft det är med både egen firma och barn. Klänningen kom snabbt ca 4 veckor och med undantag för ett par småsaker är den fantastisk. Jag rekomenderar absolut brudmix, men kom ihåg att inte vara rädd för att ringa själv och kom ihåg att Ewa inte syr upp klänningarna det görs i kina. Vet att Ewa har/ska byta leverantör. Är inte säker på att det är klart men eftersom många som beställt nyligen redan fått sina klänningar & andra som beställt tidigare fortfarande har problem så tror jag hon har bytt.

Rekomenderar er som fortfarande sitter utan klänning att själva hänga på att ringa tills ni får tag på Ewa. Ev behöver ni göra en nybeställning till den nya leverantören.

Jag är jättenöjd både med servicen och min klänning, den gör att jag ser smalare ut och gömmer min hemska mage Har en udda figur så att få en klänning måttuppsydd för endast 1900 och utan mer fel är helt fantastisk. Vet också att andra fårr helt utan fel men det står i den andra tråden

Svar på tråden Brudmix