• Saua
    Äldre 14 May 19:45
    1818 visningar
    3 svar
    3
    1818

    Kläder?

    Hej Hopp i lingonskogen!!

    Jag funderar över en sak....min fästman är ABSOLUT ingen kostymnisse och det skulle kännas helt fel om man skulle köpa alt. hyra en kostym till honom för det ska ju kännas bekvämt. Behöver några bra klädråd som man kan ha istället.....tacksam för alla svar!!

  • Svar på tråden Kläder?
  • naturt­anten
    Äldre 14 May 20:14
    #1

    detta kan låta som en dum fråga, men har du frågat honom vad han kan tänka sig?? jag kan tycka att snygga byxor o skjorta kan vara mer än tillräckligt snyggt... bara man ser till o skriva i inbjudan så att klädkoden inte blir finare än vad ni är klädda liksom... var ngn som använde termen sommarfin den tyckte jag lät bra...
    jag håller med er också, man ska vara bekväm på sin dag, inte känna sig utklädd i kläder man inte e bekväm i !! själv var jag inne på jeans ett tag men tror vi kommer hamna på sommarfin iaf... om jag inte fastnar i maräng träsket... haha...

  • KatjaB
    Äldre 14 May 20:24
    #2

    snygga byxor, skjorta och en väst kanske? då blir det uppklätt men ändå inte så stelt som en kostym.


  • Saua
    Äldre 14 May 21:31
    #3

    Han velar lite och ena stunden kan han tänka sig att ha kostym och sen inte. Men jag tror det är mest jag som tycker det är jobbigt. Vi ska ha en liten tillställning med dem närmaste på 20 pers bara och då kan jag känna att folk kommer typ skratta åt honom om han skulle komma ut med kostym (nu vet jag att dem aldrig skulle göra det) men ändå för han är verkligen inte sån....men skjorta använder han mycket och väst har jag faktiskt inte tänkt på mycket bra!

Svar på tråden Kläder?