• IsaochSven

fotograf i Västernorrland

Hej, min svåger ska gifta sig i september här i Sundsvall och vi hjälper med att organisera brölloppet. Jag är därför på jakt efter en bra fotograf. Vi kollade lite med David Schreiner och undrar om någon har anlitad honom? 

schreinerweddings.com/

• Svar på tråden fotograf i Västernorrland
  • MumMum

Känner inte till honom, men här i Härnösand finns en kanonstudio som heter "Silverleaf". De är riktigt duktiga och proffsiga.

• IsaochSven

Tack för tipset, fina bilder på deras hemsida... ska höra om de kan göra en fotobok av bröllopsbilderna.

Jag såg en bok som David designade som blev superfin:

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} span.apple-style-span {mso-style-name:apple-style-span; mso-style-unhide:no;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

http://schreinerweddings.com/inspirationsbok/jennifer&ruari/

• IsaochSven

Ojdå va konstigt inlägget blev, var inte meningen. Länken längst ner går i iallafall till fotoboken.

• Cometen

Tittade på fotoboken du länkade till. Fotografen har många fina och roliga bildidéer men kvalitén är inte alltid perfekt... Några bilder är väldigt brusiga och på andra bilder ligger inte skärpan där den ska ligga (enligt min mening i alla fall). Men hans priser är okej, så om man inte vill lägga ut mer än så är han säkert ett bra alternativ!

Svar på tråden fotograf i Västernorrland