• Sanna2010

strumpbyxor eller inte??

Kommer ni ha strumpbyxor under brudklänningen??

• Svar på tråden strumpbyxor eller inte??
  • Greeneyes

Jag går i valet och kvalet, eftersom jag vet med mig att jag lättare får skavsår (eller blir trött snarare) under fotsulorna om jag har strumpbyxor. Men å andra sidan så är risken att få skavsår på hälen mindre om man har strumpbyxor... Funderar i s f på stayups, det finns snygga som är stödstrumpor fast det inte syns... knepigt!

• lydice

jag skall ha en typ av stay up fast med en form av strumpeband. Tror det skulle kännas konstigt att vara barbent om man inte är jättebrun och fin kanske...

• Sanna2010

ja, de lutar nog åt strumpbyxor...stay ups känns ju lite finare!

• Bride in leather

Ja det är ett måste.Jag får riktigt smärtsamma "utslag" på låren annars

• lenwer

Har också funderat på detta. Trivs verkligen inte i nylonstrumpbyxor så jag skulle helst vara barbent. Har dock en klänning som inte går ända ner till fötterna framtill utan slutar en liten bit upp på smalbenet, hellång bak. Tror ni det ser tokigt ut att vara barbent då? Skulle dessutom helst vilja ha "sandalliknande" skor med öppna tår.

• Sanna2010

öppna tår på skorna tycker jag du ska ha utan strumpbyxor! E inte så fint om sömmarna syns....

• lenwer

nej, verkligen inte snyggt med sömmar som syns! Frågan är som det ser för "slappt" ut barfota?! ska gifta oss i slutet av augusti så det är förhoppningsvis lite varmt och skönt, då kanske det är ok med bara fötter i skorna!

• asfaltsbarn

Det finns strumpbyxor utan tår..

• Julibrud och nästan 30
    Bride in leather skrev 2010-05-10 21:01:28 följande:
    Ja det är ett måste.Jag får riktigt smärtsamma "utslag" på låren annars
    Samma här men man borde kanske testa stay ups innan kanske dom skulle också funka.
Svar på tråden strumpbyxor eller inte??