• Honey bunny8­3
    Äldre 10 May 19:37
    3706 visningar
    3 svar
    3
    3706

    Vad finns det för romantiska hotell i växjö att tillbringa sin bröllopsnatt?

    Hej! Vi är ett par lite utanför Växjö, som gärna skulle vilja ha lite förslag på hotell i Växjö där man kan tillbringa bröllopsnatten;)

  • Svar på tråden Vad finns det för romantiska hotell i växjö att tillbringa sin bröllopsnatt?
  • celina­ina
    Äldre 10 May 23:10
    #1

    Statt har väl bröllopssvit tror jag.. min syster tillbringade sin bröllopsnatt där. Annars finns ju Kosta Art Hotel, himlans dyrt bara..:)

    Har kikat runt lite i Växjö med omnejd, men tycker inte att nåt av dem verkar så där jätteskoj/m,ysigt/romantiskt så vi skippar nog att åka iväg på bröllopsnatten. Vi ska ju ändå ha festen hemma, så vi kan lika gärna sova i egen säng..:D

    Hoppas att du får nåt bättre förslag, då kanske vi tjuvkikar och ändrar oss i frågan.. :)

  • Josseb­osse
    Äldre 10 May 23:14
    #2

    Asa herrgård (tror jag det heter) är riktigt mysigt!
    Var där på ett bröllop för några år sedan och det var verkligen romantiskt!

  • Lillhj­ärta
    Äldre 10 May 23:41
    #3

    Teleborgs slott hade vi tänkt till vårt bröllop. Men det var tyvärr helt uppbokat av ett annat bröllop vårt datum. Så vi bokade på toftastrand istället, de har ett "bröllopsrum". Ingen bröllopssvit men ett bröllopsutsmyckat vanligt rum sa de när jag bokade. Lite herrgårdsaktigt vad jag har förstått då vi inte ville ha ett vanligt hotell i stan.

Svar på tråden Vad finns det för romantiska hotell i växjö att tillbringa sin bröllopsnatt?