• Jessica och Christian

    vart ha sin bröllopsnatt i göteborg??

    vi vill ha en fin mysig romantisk svit att spendera vår brölopsnatt på,  vart skulle du boka en svit i göteborg?

  • Svar på tråden vart ha sin bröllopsnatt i göteborg??
  • Maria Adelé

    Vi brukar alltid bo på Elite Park Avenue när vi är i Göteborg, ett bra hotell och de har säkert fina sviter :)

  • Mindu

    hotell är oftast rätt dyrt och detta är inget undantag men Gothia Towers, mitt i centrum. Hur fin utsikt som helst och jättemysiga rum. Vi somnade sött i 2.40-sängen efter en lång bröllopsdag. Frukost finns bland annat på heaven 23, restaurangen på 23.e våningen.

  • Tillsammans2010

    vi har bokat vår natt på Avalon, de har ett bröllopspaket med halv flaska skumpa, jordgubbar, frukost på rummet + sen utcheckning dagen efter. de var väldigt tillmötesgående när vi bokade. kolla hemsidan!

  • veda

    hotell avalon där hade min syster sin bröllopsnatt sjukt snyggt rum

  • sigma

    Avalon är dyrt, men det är de allihop här i stan tyvärr. Men tar man ett av deluxe-rummen där får man tillgång till takterrassen med pool =)

  • fryser

    vi kommer att bo på gothia, de har oxå nåt bröllopspaket

  • JollyO

    Vi ska bo på hotell Lilton, litet och myigt uppe i Nilssonsberg och de va några hundralappar billigare än de andra vi kollade på. Bröllopspaketet kostade bara 300 kr och då ingick, förutom lite snacks och så, även frukostbuffé på rummet och sen utcheckning. 


    Hade vi inte valt det hade det blivit Elite plaza hotell, det är superfint och lite mer klassiskt än gothia och Avalon. Skulle inte välja Elite park för nattklubben har öppet till fem och det är rätt brötigt på avenyn hela natten.


  • KristinaDubb

    Elite är super. Jag och min man smiter undan ett par dagar dit och njuter av varandra. Jag kan verkligen rekommendera det stället. Deras restaurang är underbar!

Svar på tråden vart ha sin bröllopsnatt i göteborg??