• jessie­81
    Äldre 9 May 08:23
    1915 visningar
    10 svar
    10
    1915

    Vi som gifter oss den 3 juli

    Hej nyfiken hur det går för er som med ska gifta sig den 3 juli.
    Såg i går att det är 8 veckor kvar till den stora dagen:)
    Och det känns som man har hur mycket till att göra innan dess..

  • Svar på tråden Vi som gifter oss den 3 juli
  • Troll1­0
    Äldre 9 May 09:27
    #1

    Vi har också massor kvar. Och i torsdags fick vi veta att prästen är dubbelbokad så vi står utan.

  • Skugga­n
    Äldre 9 May 09:29
    #2

    8 veckor! Oh my god.
    Fast vi har ett väldigt litet bröllop så det är inte så mycket planering. Men, det finns ju att göra ändå!

  • aikido­aasa
    Äldre 9 May 10:07
    #3

    du är välkommen att tiita in i den här tråden. Där har vi alla samlats och pratar på.


    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3688064.html

  • Metalb­aby
    Äldre 9 May 12:54
    #4

    Vi är nästan klara. Fast nu tycker jag allt känns lite rörigt, många lösa trådar i dom sista sakerna. Dock skall vi väl hinna fixa det på 8 veckor :)

  • aikido­aasa
    Äldre 9 May 12:56
    #5

    Fast nu förstör jag lite... det är...


    1 månad... och


    3 veckor... och


    3 dagar kvar...


     


    (På fredag är det exakt 50 dagar kvar! )

  • jessie­81
    Äldre 9 May 13:34
    #6

    Ja jag har med ett litet bröllop men känns ändå att det är mycket som ska göras:)

  • Eriane
    Äldre 9 May 18:18
    #7

    Just nu väntar jag mest på min klänning samt nabbklänningen jag beställt. Sen är allt klart utom betalning för vissa saker. Jo vi har inte hittat dukar...Någon som vet vart man kan hitta turkosa pappersdukar i Sthlm eller på nätet?

  • minimi­s
    Äldre 9 May 19:48
    #8

    Vi ska också gifta oss 3 juli.
    Känns som allt går i halvfart för oss, att det är mycket kvar. Vi har inte ens funderat på tårta eller maten än, mer än att vi bokat cateringsfirma...

  • Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 9 May 20:06
    #9

    Vi ska med gifta oss 3 juli. Vi bestämde oss i veckan efter att först ha planerat i sep. Men flyttade det tidigare då en liten bäse visst har flyttat in i magen.


    Så vi har massor kvar att göra.


    Vårat toastmaster par bangade för det blev för snart sa de. Och frisören hoppade av med.


    Så nu letar jag frisör och makeup för fullt. Kan bli lite panik då det är mitt i semester tider.


    Hoppas hon jag ringer till på måndag kan.

  • scimmi­etta
    Äldre 9 May 20:56
    #10

    Vi har det mesta klart... bara några smågrejer kvar:


    Blommor, göra klart festprogram + vigselprogram, bordsplacering, serveringspersonal och städning dagen efter...


    Om två veckor har vi vigselsamtal, ska provsmaka hos cateringföretaget, lämna in hindersprövning och namnbyte på skatteverket, och träffa vår DJ.


    Det börjar närma sig nu... lite skrämmande, men på ett bra sätt {#lang_emotions_laughing}


     

Svar på tråden Vi som gifter oss den 3 juli