Kyrkoprogram, vad ska vara med ?
Som sagt jag ska fixa egna kyrkprogram men har inte riktigt koll på vad som ska stå i. Tänkte kolla om någon annan gjort eller ska göra som har lite tips. Ska sätta mig i helgen med de ..
Som sagt jag ska fixa egna kyrkprogram men har inte riktigt koll på vad som ska stå i. Tänkte kolla om någon annan gjort eller ska göra som har lite tips. Ska sätta mig i helgen med de ..
Va bra tack..
I psalmboken längst bak finns hela programmet uppstaplat. Prata med prästen/vigselförättaren så hjälper denne dig!
Öh, vad har du för psalmbok??? Längst bak står Herrensbön/Fader vår om jag inte såg fel innan idag.
OM du har en Verbum psalmbok så kolla efter de gråtonade sidorna, det breda är söndagens texter och det smala är ordningen för olika typer av gudstjänster.
Tack Martinaa där syns ju jåttebra hur jag ska få till det.
Börjar få lite panik över allt som är kvar att göra (gifter oss den 22 maj)
Måste man ha ett kyrkprogram?
Hon kanske inte menade längst längst bak.. Men i min psalmbok finns iaf vigselordningen med efter psalmerna...
Vi hade prästen här hos oss härom dagen för att gå igenom och välja vilka delar o psalmer vi vill ha.
Hon skrev upp allt som ska vara med på programmet, och sen skickade hon över det till vår mail. Så kan vi ändra typsnitt mm hur vi vill att programmen ska se ut!
Så eran präst kankse gör detsamma.
Hehe. Tack för hjälpen med tillrättavisning. Vi fick vigselordningen utskriven av vår präst. Han nämnde bara att de fanns efter psalmerna, vid de gråa sidorna längst bak. Så jag visste inte exakt vart i psalmboken de fanna. Bara att de fanns!