• Älskar dig 15 Maj
    Äldre 6 May 14:37
    2453 visningar
    12 svar
    12
    2453

    Jisses ,nu är det bara 9 dagar kvar !!!:-)

    Hej allihopa :) nu är det  bara 9 dagar kvar och jag är så himla Nervös inför det som väntar .Tänk om någonting händer eller vi glömt något ,barnen blir sjuka m.m. Tänk om!!
    Ta hand om er

  • Svar på tråden Jisses ,nu är det bara 9 dagar kvar !!!:-)
  • Supers­tarfia
    Äldre 6 May 14:40
    #1

    Tänk om on inte fanns.. ;)

    DÅ skulle vi aldrig behöva oroa oss.. :)

    Det kommer gå så bra. Njut av dagen! för den kommer (förhoppningsvis) aldrig åter..


  • Älskar dig 15 Maj
    Äldre 6 May 14:43
    #2

    Tack :)

  • Karoli­na A
    Äldre 6 May 21:37
    #3

    Åh, då gifter vi oss samma dag!

    Jag har haft nedräkning länge och tänk - nu är det faktiskt bara nio dagar kvar. Man blir alldeles pirrigt glad och nervös när man tänker på det.

  • Bridea­ndGroo­m
    Äldre 8 May 23:17
    #4

    Allt kommer att gå jättebra.. Bara njut av varje minut..är över så fort...vad jag har hört. Har själv lite mer än 4 månader kvar och försöker njuta av varje sak man pysslar med som har med bröllopet att göra.


    Lycka till..säg inget annat än ja i kyrkan. :0)

  • 23maj2­009
    Äldre 8 May 23:29
    #5

    Du kommer efteråt längta efter dessa nervösa och spända dagarna.. så njut!

    För mig så är resan (alltså vägen dit) målet och bröllopsdagen en bonus..hehe
    kan man tänka så?

    Jag njuter nu..när jag sitter här med er.. har kollat av alla trådarna..här på BT
    Surfat runt lite..
    Gjort klart alla inbjudningarna och frankerat dem.. bara lägga på lådan.. :)

    Underbart!!

  • fryser
    Äldre 8 May 23:52
    #6

    grattis o det är väl klart att allt kommer att gå bra

  • Karoli­na A
    Äldre 13 May 08:36
    #7

    Och nu är det bara två dagar kvar!

  • Älskar dig 15 Maj
    Äldre 13 May 08:39
    #8

    Åh Ja ! Jag längtar men är samtidigt väldigt nervös. 
    Sen verkar det som om vi kommer att ha vädret med oss också och det känns TOPPEN!:) Ha en bra dag .

  • fryser
    Äldre 13 May 08:48
    #9

    ååå vad kul.. ni får berätta massor sen.. ett tips jag är nyfiken på är hur man kommer ner i varv o kan sova natten innan bröllopet? är såå nervös för att inte kunna sova o sen vara helt slut o sliten på bröllopsdagen;-( hur gör ni? jag håller tummarna för vädret..

  • Karoli­na A
    Äldre 13 May 09:15
    #10

    Här ska det bli kallt, regnigt och blåsigt på lördag. Men jag tror det blir bra ändå

    Ha en bra dag ni också alla andra 15 maj-brudar.

  • Bridea­ndGroo­m
    Äldre 19 May 21:36
    #11

    Hur gick bröllopsdagen? Tänkte faktiskt lite på dig i lördags....var så grymt trist väder bara..iallafall i skåne...vet ej var du befinner dig. Men hoppas det var bättre.


    Kram

  • Karoli­na A
    Äldre 27 May 21:41
    #12

    Vi fick faktiskt riktigt bra väder!

    Dagen var fantastisk och nu har vi precis kommit hem från en helt underbar bröllopsresa.

    Och det gick faktiskt att sova litegrann natten innan bröllopet, fast jättebra sov jag förstås inte utan vaknade och tittade på klockan en massa gånger. Men på själva bröllopsdagen var jag så glad och uppe i varv att jag inte var det minsta trött, inte ens ganska sent fast jag brukar vara så kvällstrött.

Svar på tråden Jisses ,nu är det bara 9 dagar kvar !!!:-)