• Hanna 82

dubbel bokning!

Fick veta i förrgår att det blir svensexa för min m2b nu på lördag och nu har han i sin tur bokad tid med presten samma lördag kl 10.00

Broblemet är att varken presten eller svensexan gåt att flytta på...
    Mötet med presten är beräknat att ta ca en timme...men kl 11.30 måste svensexa gänget vara i göterborg. Och det tar typ en timma att ta sig till göteborg från oss.

Presten ska ha semester resten av maj och är fullbokad i juni (vi gifter oss 5 juni) så nu vet jag varken in eller ut hur jag ska lösa detta.

• Svar på tråden dubbel bokning!
  • 101127

Ni får väl prata fortare !

• Superstarfia

Klart som sjutton att prästen ( som det för övrigt stavas) kan klämma in er nån annanstans.. ring igen och säg att ni verkligen inte kan de datumet..

• Jeez

Börja med att ringa prästen och se om det går att byta tid. Det kan ju gå lite tidigare på morgonen tex, så kan de ta honom där sedan. Ofta när man bokar tid letar man ju efter tider som funkar för båda parter. Det betyder inte att prästen inte har alternativa tider att erbjuda, bara att din man sagt nej till några sådana (eller inte ens tittat på dem då de hittade denna lördag). Så ni får väl bestämma er om det är värt att flytta på något annat för att kunna träffa prästen när han kan. Omöjligt borde det inte vara.

• lillabjörn

Shit vilken irriterande stavning;)

Men håller med Jeez och Superstarfia, det kanske går att byta tid med prästen.

/M

Svar på tråden dubbel bokning!