• Tittij

Prisvärd fotograf!

Hej hej,
    Sambon och jag är inte riktigt överens om budgeten för foto.

Nån som har nåt bra tips på fotograf i Stockholm (Täby/Vaxholm) som har vettiga bröllopspaket? jag kikade på Mango foto och Fototjusning.

Nån som vill tipsa om vilka ni hade och prisuppgift på ert paket?

• Svar på tråden Prisvärd fotograf!
  • Miss Sofie

Vi har bokat Malin Norlén
    www.malin-fotograf.com
    Har hört en massa bra saker om henne och hon verkar jätte trevlig och hon kostar inte så mycket heller 2500 kr för 1,5-3 timmar

• Tittij

Bubo skrev 2010-05-04 13:48:27 följande:
      En fotograf med dålig självkänsla som underskattar det hon sysslar med och som inte vågar ta betalt för sina tjänster

Det var hårda ord... men jag gissar att du inte har en aning om vem hon är så att du bara hoppas på en okänd i brist på bättre sysselsättning?

• Alexandra73

Hemskt skrivet av dig, Bubo....

• Miss Sofie

Bubo skrev 2010-05-04 13:48:27 följande:
      En fotograf med dålig självkänsla som underskattar det hon sysslar med och som inte vågar ta betalt för sina tjänster. Efter att hon betalt moms, skatt och sociala avgifter finns det inga pengar kvar. Att hon är trevlig tror jag säkert, vilken fotograf är otrevlig ?

Haha oj då! Jag visste inte att mitt inlägg skulle skapa sådana starka känslor haha

Det var lite hårda ord tyckte jag, men ja vi kommer fortfarande att använda henne :)

• Tittij

havelina skrev 2010-05-04 14:48:04 följande:
    Vi har bokat Carl Bengtsson (www.digitalwardrobe.se). Gillar hans bilder och tycker priserna är överkomliga.

Såg ut att vara jättefina bilder! Vad har ni fått för prisuppgift?

• havelina
    Tittij skrev 2010-05-04 16:30:14 följande:
      Såg ut att vara jättefina bilder! Vad har ni fått för prisuppgift?
    Jag tror det är 5500 kr för 2 timmar och 7000 för 4 timmar. Högupplösta foton digitalt, tackkort och lite annat ingår. Har inte prislistan framför mig så jag kommer inte ihåg exakt vad det var, men om mailar honom så kan han ju skicka den.
Svar på tråden Prisvärd fotograf!