• grisbjörnen

Svensexa hjälp samma dag som annat...

Hej alla...

Jag är jätte orolig och vill inte försäga mig till sambon men hans svensexa och hans examensfest är på samma dag. Hur gör jag nu då? Han vill nog gärna vara med på bägge och om han anmäler sig till examensfesten så kostar det 300kr/pers och det känns ju surt att kasta 600kr i havet också.

Har ni några tips? Jag funderar på att ha kontakt med hans klasskamrater och höra med dem om de kan avanmäla oss igen och att de kanske kan fixa tillbaka pengarna på annat håll. Vad tror ni om det?

HJÄLP!!! Har en klump i magen nu och vet inte riktigt hur jag ska göra utan att riskera att han misstänker något.

• Svar på tråden Svensexa hjälp samma dag som annat...
  • Lyckliga013bruden

flytta svensexan kanske är enklare =)

• Lara C

Är det verkligen det enda datumet som svensexan kan ordnas? Lite trist av hans vänner att inte ta hänsyn till något så viktigt som en examensfest. Har du förklarat läget för den som ordnar svensexan?

• grisbjörnen

Ja men problemet är att de först nu kommer ut med festinformationen. Jag har vetat om Svensexan ett tag men denna examensfesten har inte vart bestämt datum förrän nu. Jag ska prata med hans kompisar igen men jag tror också att han själv skulle gärna välja att vara med på svensexan än på denna festen. Men jag vet inte...

Jag ska kolla med dem. Men om de inte kan flytta den vad tycker ni jag ska göra då?

• Superstarfia

Prata med dem som ordnar examensfesten, han får anmäla er och så har du fixat så att de betalar tillbaka pengarna till dig.. var ärlig å säg att det handlar om en svensexa.. :) Alltså till de som ordnar examensfesten.. :)

• grisbjörnen

Ja jag tror att det får bli så... Men vi får se helt enkelt...

• Sörön10

Jag tycker du ska kolla med svensexagänget! Vore väl trist att missa sin examensfest också! 

Bäst är väl om han får båda kakorna, eller? 

• SkogsNorpan

Försök få dem att flytta svensexan!

Svar på tråden Svensexa hjälp samma dag som annat...