Kaka på kaka? Kläder
Har lite funderingar på vad jag ska klä på mina grabbar som ska vara näbbar på vårt bröllop!
Vi ska ha ett enkelt bröllop hemma i trädgården. Jag har en vit/gul klänning med en sjal till där det finns små, små rosa blommor o gröna blad. Vår dukning kommer alltså att gå i naturvitt, rosa, grönt.
Min blivande man har tittat lite på en grön skjorta och en ljusgrå slips med små vita/gröna blommor o lite guld på. Han ska ha en ljusgrå kostym till.
Jag funderar även på om han ska ha en grå väst under oxå. Ifall att det blir varmt så kanske han vill ta av kavajen och då känns det ändå lite påklätt med en väst, brukar han tycka.
Mina killar som blir 7 och 9 i år (de är lika stora)har svarta finvästar sedan innan som jag tänkte de kunde ha.
Har tittat på rosa pikétröjor, rosa slipsar, rosa näsdukar. Det blir nog lite kaka på kaka kanske med allt i rosa. Hade nog helst haft grönt istället. Min store grabb tar nog inte på sig rosa heller även om jag kan tycka det är snyggt på killar.
Är det ngn som hittat några ljusgröna slipsar? Eller har ngt annat förslag!
Jag har varit inne på Slipskungen.se oxå där de hade slipspaket till far o son i samma färger. Tyvärr hade de inte heller grönt, bara rosa.
Är tacksam för funderingar o tips kring detta. Man blir lite insnöad i samma tankar hela tiden.