• Mizfis och LillRolf

Var hittar jag dessa skor?

Hej! 

Jag har hittat två jättefina skor i galleriet här. Har även sett dem i lite olika bröllopstidningar. Den med hel tå vet jag finns på Twink i Sthlm, men jag vet inte vilket märke det är på skorna eller om de finns nån annanstans än på Twink. Har inte möjlighet att åka till Sthlm, eftersom jag bor utomlands, men jag tycker att dessa skor är så snygga! 

Mina frågor:

Vet någon vilket märke/märken det är på dessa två olika skor? Är det måhända samma märke? 

Vet ni någon annan affär än Twink i Sthlm som säljer dessa skor?

Bilder på skorna hittar ni i mitt bildgalleri, under starka bilder.

Tack på förhand! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-28 16:32
    Bilderna ligger nu i "Standard"-mappen så alla kan se dem. :)
  • Svar på tråden Var hittar jag dessa skor?
  • kapellösa

Kan tyvärr inte se ditt galleri, du måste göra det öppet för allmänheten först {#lang_emotions_smile}

• Werty

Kan inte heller se bilderna.

Det lättaste är väl att du ringer Twink och beskriver skorna och frågar vad det är för märke, de har säkert leverantörens artikelnummer och sånt också så blir det lättare att leta.

Lycka till

• Mizfis och LillRolf

Nu har jag ändrat så att alla kan se. :)

Trodde att inloggade medlemmar kunde se om de låg i "Starka bilder"? Hm, så var inte fallet... :)

Tack för tipset om att ringa Twink. 

• wiicky
    Mizfis och LillRolf skrev 2010-04-28 16:29:56 följande:
    Nu har jag ändrat så att alla kan se. :) Trodde att inloggade medlemmar kunde se om de låg i "Starka bilder"? Hm, så var inte fallet... :) Tack för tipset om att ringa Twink.
    Du måste ändå göra galleriet synligt i inställningar.
  • Astro

Hej!

Jag provade de skorna fast i rött på DNA shoes i Halmstad, så du kanske kan kolla DNA om det finns i din närhet?

• Mizfis och LillRolf

Åh, de finns i andra färger också? Vad bra, jag vill ha ett par lila. :) 

Bor inte i Sverige, men jag får åka till Halmstad och kolla när jag är i Svealand i sommar. Närmare till Halmstad än Sthlm från mina föräldrar. :)

Tack för hjälpen Astro!

• Carro WH

Hej!

Jag har sett de skorna på flera ställen.  Kommer inte ihåg alla men jag vet att jag har sett dem på Åhléns. Kanske var det också på Wasséns. Lite osäker men jag har sett dem i flera affärer i Göteborg så leta på så borde du hitta dem någonstans.

Lycka till!

• Moi mokulat

Jag såg dessa skor i en butik där jag bor. TYckte de var jätte snygga, men de var hemskt smala och klacken kändes som den skulle vika sig. Klena och jätte obekvämma så snöa inte in dig

• Astro

Oj, vad olika man kan tycka

Jag tyckte de var helt ok med tanke på höjden, det som var svårt för mig var att mina fotknölar hamnade lite under bandet så det blev lite skavigt.

• MissKitten

Jag köpte de heltäckande i märket DonDonna på www.brandos.se. (artikel nr: 432802.82 står det på min kartong) De är HELT underbara! Klacken är väldigt stabil. Jag vet att EuroSko och Håkanssons Skor har dem i sitt sortiment. Såg att de var slut på brandos. www.brandos.se/donna-girl/432802-beige/a11148

Sen köpte jag även de andra med remmar (artikel nr: 431101), också från DonDonna och gissa vart jag köpte dem. Sko-Boo i Ullared! Hittade dem först på Eurosko men de var såklart slut i min storlek. Så jag köpte då de andra på brandos och tänkte att de går väl lika bra.

Ring alla butiker som har märket DonDonna/DonnaGirl står det ibland. Använd artikelnumrena ovan så ska det nog gå smidigt!

Jag ÄLSKAR båda modellerna och ska byta lite under själva bröllopsdagen. Lycka till i jakten!

• Mizfis och LillRolf

Åh, tusen tack för hjälpen MissKitten! Ska definitivt kolla in Brandos! 

När jag åker till Sverige i sommar ska jag försöka leta upp dem och prova dem, har också lite knölar på fötterna som tenderar att vara i vägen ibland. *hehe*

Vill iofs inte snöa in mig på ett par skor såhär långt i förväg, särskilt som det kan dröja innan jag får prova dem, dessutom är jag ju också ute efter lila skor. Men de är ju som sagt var såå snygga!

• SessanC

Donna Girl heter märket, det är dottern till Don & Donna tror jag...

• Werty

Hej igen,

den med öppen tå finns också på Bianco. Provade den i somras när jag var på jakt - sjukt fin!! Hade garanterat blivit den om den hade funnits i rätt färg.

Kolla in www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e

Bianco finns ju i fler länder än Sverige så kolla deras hemsida för återförsäljare där du bor.

Jag har köpt dom här www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e i turkost till bröllopet, det var ett himla pyssel innan jag hittade dom i rätt färg och storlek men de var otroligt hjälpsamma och till slut så skickade dom ett par från butiken i Lund. Hur nöjd som helst med skorna!!

• Werty

Jusste, dom har artikelnummer 34-40918-42 men du får ringa och fråga dom om färgens nummer för det finns inte på hemsidan.

• Mizfis och LillRolf

Åh, tack så mycket för hjälpen brudar! :D Bra att Bianco har dem också, då kanske jag kan hitta dem här nere i centraleuropa. :)

• soonAmrs

De skorna med hel tå är mycket riktigt Donna girl (har sånna själv. finns i galleriet). Sitter jättebra på foten, trots att jag har halgus valgus (knölar vid stortårna och hög hålfot) eller vad sjutton det heter.. {#lang_emotions_smile}

De med öppen tå heter Blink..

• pinglan29

Liknande skor har jag sett på Johanssons Skor. Dom e JÄTTESNYGGA!! Är tyvärr för hög klack för mig.. Men dom finns i olika färger! Lycka till!

• Lillskoj

Werty skrev 2010-04-29 08:24:12 följande:
    Hej igen,   den med öppen tå finns också på Bianco. Provade den i somras när jag var på jakt - sjukt fin!! Hade garanterat blivit den om den hade funnits i rätt färg.   Kolla in www.bianco.com/collections/product_descriptio... Bianco finns ju i fler länder än Sverige så kolla deras hemsida för återförsäljare där du bor.   Jag har köpt dom här www.bianco.com/collections/product_descriptio... i turkost till bröllopet, det var ett himla pyssel innan jag hittade dom i rätt färg och storlek men de var otroligt hjälpsamma och till slut så skickade dom ett par från butiken i Lund. Hur nöjd som helst med skorna!!

Jag har sett dom på både Åhléns city (Sthlm) och div Zoe butiker i Sthlm... Finns också liknande med stängd tå. Passade tyvärr inte min fot, och väldigt smal klack. Men fina! {#lang_emotions_cool}

Svar på tråden Var hittar jag dessa skor?