Festlokal i Malmö/Lund
Hej,
Jag håller på och planerar våran bröllop i Malmö området. Undrar om någon har bra tips för en schysst festlokal för ca-40-50 pers där vi kan ta med egen dryck...
Alla tips e klart välkomna :)
Hej,
Jag håller på och planerar våran bröllop i Malmö området. Undrar om någon har bra tips för en schysst festlokal för ca-40-50 pers där vi kan ta med egen dryck...
Alla tips e klart välkomna :)
Dom jag känner till är Hemvärnsgården i Kyrkheddinge
Och Limhamns folketshus
Lycka till!
ingen annan? Letar oxå festlokal.. funderar på församlingshem.. men där kanske man inte får dricka? och så kanske det inte finns församlingshem där det får plats 75 gäster?
Flygfyren, ligger i Bulltoftaområdet, där får man ta med egen dricka, dock ej mat.
Lycka till!
För er som söker spektakulär lokal för mindre bröllop så kan jag varmt rekommendera båten Tintin i Malmö, ligger mellan centralen och Västra hamnen. De erbjuder även alternativa fotograferingar, både bröllopsbilder och vid möhippor och svensexor. Man kan läsa mer på www.studiotintin.com.
Lovisalo; Va inne o kikade på sidan, ser häftigt ut! Här du någon erfarenhet av bröllop ombord?! Vi kommer vara ca 20pers, känns kanske lite få för att hyra...kul o höra mer om det!