• Moi mokulat

Vita underkläder

NU har jag varit på triumph, change och lindex.
    Jag hittar inte det jag s´öker.
    Jag söker vita INTE ivory. Utan VITA underkläder.
    Vit strumpebandshållare, riktig push up bh och trosor/hipsters/string. Allt ska matcha. Hittade vit på lindex, emn då var bh bara lite vaderad och jag behöver mer.
    Vet någon vart jag kan hittar det?

• Svar på tråden Vita underkläder
  • danicalifornia

kan du inte köpa en vadderad och lägga i nått inlägg?? har du kollat hm?? dom brukar ju ha vita!

• Moi mokulat

danicalifornia skrev 2010-04-27 15:13:45 följande:
    kan du inte köpa en vadderad och lägga i nått inlägg?? har du kollat hm?? dom brukar ju ha vita!

Ja de hade en, men den såg så billig ut.

Nee jag har inte gjort det, men jag fastnade inte för den direkt heller. Den såg så enkel ut

• Skimmra

Ja lägg i vaddering, exempelvis finns det silikoninlägg som passar i de fickorna som finns på insidan av de flesta bh:ar. Vill du ha riktigt stora inlägg så finns det på Twilfit i något slags skumgummi-material, det blir en jäkla push-up-effekt kan jag lova

För vita så tipsar jag också där om Twilfit, jag köpte mina där i vitt, inte ivory.

• Moi mokulat

Jag var där men den fanns bara i ivory inte en vit BH med strumpbandshållare.

• HappyE

HM får in nya underkläder lite hela tiden. Jag letar efter samma som du och just nu står mitt hopp till att avvakta lite... Inlägg känns inte så kul, man vill ju kunna ta av bh:n utan att de poppar ut... och vad gäller push-up så tycker jag att hm är oslagbara.

• danicalifornia

det jag tycker är lite tråkigt med hms push up är att mina kära bröst trillar ut i mitten så jag måsste ha en balconette och det finns det dåligt me på hm! man vill ju gärna ha en vit!

• Moi mokulat

Jag gillar märket på Lindex på E. Elle eller vad det heter. Men jag vill ha tillhörade strumpeband.
    Hittar jag något strumpeband så är det balconette till och mina bröst är för små för den formen på bh. Ser jätte konstigt ut.

Svar på tråden Vita underkläder