• ThereseR

Atelje VIP i Göteborg- brudklänningar

Jag hittade min klänning med K idag- efter att igår fått reda på att min shopindream-klänning inte ens skulle vara värd att sy om.

Jag fick tips om Atelje VIP, ( http://www.ateljevip.se/ ) som jag aldrig hört talas om, på Götabergsgatan i Göteborg. Kvinnan som jobbade där kunde verkligen sitt jobb och plockade fram en hel rad klänningar som hon trodde skulle passa- och så rätt hon hade! Jag hade kunnat köpa minst TRE av dom (och då slutade jag tillslut prova för att jag hittade MIN klänning)

De säljer KIK och Aspera-klänningar. Det är beställningstid på en del men det finns också sådana som man kan köpa direkt. Det gjorde jag:) Måste säga att jag tycker de har god smak, stilrena klänningar i olika modeller.

Nu låter det nästan som att jag är "köpt", haha... men jag ville bara tipsa om en bra och trevlig butik om det är så att du inte hittat din klänning ännu.

För mig blev det en Aspera- jag är SÅ nöjd, trots att den låg lite utanför budget. De jag testade kostade runt 6-7000:-

• Svar på tråden Atelje VIP i Göteborg- brudklänningar
  • Toffi

Jag hittade också min känning där, helt otippat faktiskt. Dessutom på REA! Heja det!

• ThereseR

Toffi skrev 2010-04-21 16:45:57 följande:
    Jag hittade också min känning där, helt otippat faktiskt. Dessutom på REA! Heja det!

Vad härligt!
    Hörde att de haft rea men jag har missat den. Men jag är nöjd ändå:) Hoppas att jag kan sälja den vidare efter bröllopet, så blir inte totalkostnaden så stor ändå. (Om jag har hjärta till det sen;)

• happytoaster

Jag har okså köpt min klänning där, riktigt fynd på rean. Super trevlig personal och mycket fina klänningar. Bra utbud, specielt om man inte vill ha extremt marängiga kläningar.

Svar på tråden Atelje VIP i Göteborg- brudklänningar