• scarborough81

Tips på blå och guld färgat godis att lägga i askarna..

Har fått hem och vikt ettt x antal askar som ska ocskå vara som bordsplacering. Vad kan man lägga i dem?
    Tips att lägga i barnens askar också, tack.

Är nervös, prästen har inte hört av sig ännu.. Lite OT men ändå... Han är jämt bortrest...

• Svar på tråden Tips på blå och guld färgat godis att lägga i askarna..
  • scarborough81

Tackar, me de verkar vara lite dyra, men jag älskar jelly beans.. Tips på något billigar godis..
    Tänkte först på choklad påskägg men NEJ.. gifte ju mig om 5 veckor och då är det ju inte påsk...

• Plutten2010

Varför inte gå till en bättre butik som har stort utbud av godis/lösgodis och se vad som finns??

• ElinDaniel

Hehe. åk till ÖB o kolla vad de har. Ofta säljer de samma godis som i butikerna. Men i stora påsar och till ett bra pris. Kolla vanliga matvaruhandeln, big pack! :)

• Sebastiána

Fazer Blå (min favorit!) är ju inslagna i blått papper med guldtext.

• scarborough81

Finns de även i kolor? Eller är det bara en stor kaka?
    Det var en bra idé, tack sebastiána

• lillalyckan

Precis vad jag tänkte på! Sjukt god choklad
    De finns även i små "kolor" Eller alltså, inte kola men i portionsbitar så att säga Brukar finnas bland lösgodiset.

Sebastiána skrev 2010-04-20 15:55:57 följande:
    Fazer Blå (min favorit!) är ju inslagna i blått papper med guldtext.
  • Sebastiána
    lillalyckan skrev 2010-04-20 16:49:43 följande:
    Precis vad jag tänkte på! Sjukt god choklad De finns även i små "kolor" Eller alltså, inte kola men i portionsbitar så att säga Brukar finnas bland lösgodiset.
    De var de små portionsbitarna jag tänkte på hihi. Köper alltid såna när jag köper lösgodis!
  • lillalyckan

Nej! Nu blev jag galet sugen på choklad!

• scarborough81

Vilken affär säljer dessa?

Svar på tråden Tips på blå och guld färgat godis att lägga i askarna..