• prickigkatt

Present till tärnan?

Jag skulle gärna vilja ge min tärna en present som minnne från bröllopsdagen och tacka för allt hon fixat med möhippa mm. Har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Present till tärnan?
  • Love is

Spa weekend?
    En fin armband?

• Förväntan2010

Jag tycker det här är jättesvårt också! Mina tärnor har fått ett halsband men jag vet inte om det räcker? jag har ju iofs köpt deras klänningar! jag vet inte alls!

• prickigkatt

Fint armband tycker jag låter som en bra ídé! Några tips på vilken sorts? Eller om man kan köpa snygga på nätet som man tex kan låta gravera?

• prickigkatt

Det tycker jag räcker absolut! Vad för halsband köpte du?

• maj2010

Min tärna ska troligtvis få ett halsband som jag själv ska tillverka (pysslar med pärlor och sånt). Tänkte också bjuda henne på manikyr inför bröllopet, mest för att det är en mysig sak att göra tillsammans.

• Förväntan2010
    prickigkatt skrev 2010-04-19 11:20:42 följande:
    Det tycker jag räcker absolut! Vad för halsband köpte du?
    Jag har lagt in de i mitt galleri nu! Båda tärnorna fick lika halsband, det som är svart/strass
  • Lillskoj

Mina tärnor (mina 2 syrror) har båda Thomas Sabo armband, så jag kommer att ge dom två likadana berlocker. Har inte hunnit sett ut nån specifik än, men det finns ju en del att välja på...

• Jvö

vi kommer göra så att vi bjuder alla som har hjälpt till på middag + bowling någon dag efter.

• lydice

Jag har planer på att köpa en varsin berlock i form av blomman linnea, dels för att jag heter det i andra namn och för att jag gifter mig i småland och det är landskapsblomman.

• Korallbruden

Mina får sina klänningar för 1000 kr/St + hår 600 kr + smink 400 kr. Har inte så mycket pengar över efter det. Solklart planneringsmiddagar och dyrl detta * 2 personer är 4000 kr på tärnor. Mycket pengar för mig och tärnorna är värda varje öre av dem.

Svar på tråden Present till tärnan?